کد خبر: ۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 27
شفاآنلاين -برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، بامداد يكشنبه ششم مهر با موضوع «مهرورزی یعنی چه؟» از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي شود.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه«پشت پلك صبح» به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت معنوی و سبك زندگی سالم این شبکه رادیویی تهيه شده است.

این برنامه به تهيه كنندگي «مرتضي ميلاني» و گويندگی «رضا شجاعي» بامداد يكشنبه از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور دكتر حسین ابراهیمی مقدم (روانشناس) و دكتر مریم فرضی (روانشناس) با موضوع «آخرین باری که در حق فردی خوبی کرده اید، چه زمانی بوده است؟» تقديم شنوندگان صداي سلامتی می شود.

گفتنی است، برنامه شبانگاهی «پشت پلك صبح» هر شب از راديو سلامت پخش می شود و بعنوان يكی از برنامه هاي پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن كارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می كنند.

ریزگردهای ذهن روی موج سلامت

برنامه «زندگي جاريست»، یکشنبه ششم مهر از راديو سلامت یا موضوع «ریزگردهای ذهن» به روي آنتن مي‌رود.

 برنامه «زندگي جاريست» با موضوع «اثرات روانشناختی شک و سوءظن به همسر» با حضور دکتر بهرامی، روان شناس از موج اف ام رديف 102 تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

گفتني است، برنامه «زندگي جاريست» از ساعت 10:20 الي 11 صبح هر روز از شنبه تا پنجشنبه از راديو سلامت پخش مي شود.

پخش «سایبان آرامش» از رادیو سلامت

برنامه «سایبان آرامش» به تهیه کنندگی «سیما غفاری»، ششم مهر با موضوع «مهارت دیدن» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

 برنامه «سایبان آرامش» با حضور سیاوش چگینی، روان شناس بالینی به بحث و بررسی پیرامون اثرات روانشناختی توجه به یکدیگر در بین اعضای خانواده می‌پردازد.

«سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که با هدف ارتقای سواد سلامت روان جامعه در آيتم هايی نظیر نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.

گفتنی است، برنامه 40 دقیقه‌ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می‌شود.

وجود دوستان خوب در زندگی نعمتی است

«خیابان بهبودی» رادیو سلامت، یکشنبه با موضوع «دوستان خوب» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که ششم مهر با حضور روان شناسان از ساعت 17:05 به مدت 120 دقیقه به این سوال که وجود دوست در زندگی چقدر مهم است؟ پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه رادیویی خیابان بهبودی سعی دارد با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود، جلب کند و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.

رادیو سلامت از «مهارت های زندگی» می گوید

برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، روز یکشنبه با موضوع «مهارت های زندگی» از صدای دانش برای نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.

 برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:30 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

این برنامه، با حضور دکتر ابراهیمی مقدم، روان شناس به بحث و بررسی پیرامون موضوع «مهارت های زندگی، توانایی حل مسأله در جوانان» می پردازد.

گفتنی است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: