کد خبر: ۳۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024October 27
آئورت قلب گاهی با ترمیم و تعمیر دریچه قلب بهبود پیدا می‌کند. اما در برخی مواقع لازم است دریچه تعویض شود. نقص در دریچه آئورت ممکن است از بدو تولد وجود داشته باشد یا در مراحل بعدی زندگی ایجاد شود.

شفاآنلاین:سلامت>زمانی که دریچه آئورت آسیب می‌بیند یا بیمار می‌شود، در جریان خون اختلال ایجاد می‌کند. در این شرایط قلب باید برای خون‌رسانی به اندام‌ها سخت‌تر کار کند. به همین دلیل پزشک برای کاهش علائم مشکل دریچه آئورت، درمان بیماری و افزایش طول عمر بیمار عمل آئورت قلب را توصیه می‌کند. جراحی آئورت قلب از طریق عمل قلب باز انجام می‌شود. اما در برخی شرایط پزشک این روش را برای بیمار مناسب ندانسته و عمل قلب بسته انجام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین: آئورت قلب گاهی با ترمیم و تعمیر دریچه قلب بهبود پیدا می‌کند. اما در برخی مواقع لازم است دریچه تعویض شود. نقص در دریچه آئورت ممکن است از بدو تولد وجود داشته باشد یا در مراحل بعدی زندگی ایجاد شود.

عمل آئورت قلب برای درمان تنگی یا نارسایی دریچه آئورت انجام می‌شود. تنها راه درمان این عارضه جراحی است. جراح ممکن است در طول جراحی، دریچه را ترمیم یا تعویض کند. معمولا ۲ تا ۴ ساعت عمل طول می‌کشد.

قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: