کد خبر: ۳۵۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 12
قیمت خودرو امروز شنبه‌ 21 مهر 1403 روند مشخصی دارد. طوری که هر دو بازار داخلی و مونتاژی در طول دو روز گذشته تا لحظه کنونی به استثنای یک خودرو از ثبات برخوردار بوده و جهشی را تجربه نکردند.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز شنبه 21 مهر 1403 ثابت گزارش می‌شود. معاملات در بازار به کمترین حد ممکن رسیده و تغییر چندانی در بین محصولات به جز پژو 207 دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) مشاهده نمی‌شود. همچنین نرخ دلار به عنوان یکی از عوامل موثر بر بازار خودرو، تاثیری را بر محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات دست به عصا شدند

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول آپشن با توان 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 215 نیوتن متر در 4800-2200 دور در دقیقه تنها خودروی ایران خودرو است که در حال حاضر به قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور امروز با قیمت یک میلیارد و سه میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با نرخ 900 میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) یکی از محصولات محبوب، که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز با رشد 12 میلیون تومانی تنها خودروی است که در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با تغییر روبه‌رو شده و به قیمت 792 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از خودرو‌های رده‌بالا، توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز به قیمت 812 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو داخلی 21 مهر_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را تجربه نکرده است.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز با قیمت چهار میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرد.

هیوندای توسان از گران‌ترین محصولات کرمان موتور که از ابتدای معاملات امروز به قیمت چهار میلیارد و 120 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات لوکس مونتاژی با مدل 1403 امروز به قیمت دو میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو خارجی21 مهر (1)_page-0001


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: