کد خبر: ۳۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
رئیس اداره آمبولانس های خصوصی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس اداره آمبولانس های خصوصی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نرخ جابه جایی بیماران توسط آمبولانس های خصوصی در تهران و سایر کلانشهرهای کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگارشفا آنلاین دکتر اسماعیل فراهانی در نشست خبری تبیین عملکرد اورژانس اظهار داشت: هزینه های آمبولانس های خصوصی بر اساس تعرفه مصوب وزارت بهداشت دریافت می شود و هیچکس اجازه ندارد غیر از تعرفه های مصوب پول اضافه تری از مردم و بیماران دریافت کنند زیرا در این صورت با آنان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که آمبولانس های خصوصی برای ارائه خدمت به بیماران غیراورژانسی فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: هزینه انتقال بیمار از منزل به مراکز درمانی یا بر عکس به واسطه آمبولانس خصوصی در پایتخت 100 هزار تومان و در سایر کلانشهرهای کشور 80 هزار تومان است.

وی هزینه دریافتی آمبولانس های خصوصی در شهرستان های کشور را 60 هزار تومان اعلام و تأکید کرد: البته هزینه دریافتی به ازای هر کیلومتر 700 تومان به علاوه 75 درصد مبلغ ورودی شهر مبدا، به عنوان نرخ دریافتی آمبولانس های خصوصی نیز تعیین شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 49 مرکز آمبولانس خصوصی در تهران و 53 مرکز در سایر استان های کشور فعال است، تصریح کرد: هر گونه شکایت از آمبولانس های خصوصی در پایتخت از طریق دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران پیگیری می شود.

وی توصیه کرد: مردم در صورت استفاده از آمبولانس های خصوصی قبض دریافت نمایند تا در صورت دریافت وجه اضافه و خارج از تعرفه های مشخص شده با متخلفان برخورد شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: