کد خبر: ۳۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 16
قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ 26 شهریور 1403 روند مشخصی ندارد. داده‌های اعلامی نشان می‌دهند از ابتدای هفته تا لحظه کنونی بازار ملتهب بوده و روند ثابت نداشته است.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز دوشنبه 26 شهریور 1403 اعلام شد. دو بازار داخلی و مونتاژی از ابتدای معاملات امروز با روند نوسانی شروع به کار کرده‌اند، اما همچنان تعدادی از محصولات به اغما رفته و به انتظار نشسته‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

 به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی نوسانی گزارش می‌شود.

پژو پارس از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز 10 میلیون تومان گران شد و به روند نوسانی خود ادامه داد. این خودرو پس از افزایش قیمت به نرخ 670 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. 

دنا پلاس (6 سرعته) با مدل 1403 از محصولات داخلی ایران خودرو با افت پنج میلیون تومانی به کانال 790 مییون تومانی برگشت.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار شده است امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت 493 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) در شمار محصولات رده‌بالای سایپا، با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت 714 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو داخلی 26 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات با افت و خیز مواجه شد.

X55 پرو در دسته محصولات مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که با صعود چشمگیر 50 میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

کی‌ام‌سی T9 رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی‌ T8  قرار گرفته که 15 میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و 375 میلیون تومان در بازار به فروش‌ می‌رسد.

پیکاپ G9 از پرآشن و قدرتمند‌ترین خودروی بهمن موتور محسوب می‌شود که با افت 70 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 250 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

لاماری ایما با افت هشت میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 830 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: