کد خبر: ۳۴۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 14
قیمت خودرو امروز شنبه‌ 24 شهریور 1403 اعلام شد. هیجانات بازار خودرو در اولین روز هفته فروکش کرده و خرید و فروش چندانی صورت نگرفته است.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز شنبه 24 شهریور 1403 با توجه به تعطیلی دو روزه بنگاه‌های خرید و فروش و نبود معاملات، به حالت سکون درآمده است.

قیمت خودرو‌های داخلی

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات به اغما رفته‌ است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌ شمار می‌رود که در طول یک ماه از کانال یک میلیاردی عقب‌نشینی کرده و در حال حاضر به قیمت 985 میلیون تومان به فروش می‌رسد. خودرو مذکور تقریباً در طول 34 روز 27 میلیون تومان ارزان شده است.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت 870 میلیون تومان در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای سایپا، روند یکسان در پیش گرفته و به قیمت 710 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودرو مذکور در طول یک ماه اخیر با روند نوسانی خود چهار میلیون تومان ارزان شده است.

خودرو داخلی 24 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکردند.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در حالت ثبات فرو رفته و با قیمت 815 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول تفریباً در طول یک ماه 72 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

هونگچی E-QM5 که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً در بازار با روند نوسانی به زیر دو میلیارد تومان رسیده است و از در طول 34 روز 320 میلیون تومان افت قیمت داشته و امروز نیز به قیمت یک میلیارد و 960 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت بستیون T77 امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفتند این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود امروز با قیمت یک میلیارد و 810 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز در ابتدای هفته در محدوده یک میلیارد و 835 میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو خارجی24  شهریور (1)_page-0001

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: