کد خبر: ۳۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 10
پس از رسیدن کارآگاهان آگاهی و ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی ۲۷ساله به علت مشاجره با پدر خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده و پدر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

شفاآنلاین:حادثه> فرمانده انتظامی شهرستان میانه از شناسایی و دستگیری متهم فراری در کمتر از ۳ ساعت پس از قتل پدرش خبر داد

به گزارش شفا آنلاین: سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات ماجرا اظهارکرد: شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی شنیدن صدای شلیک در منزل یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعلامی، اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن کارآگاهان آگاهی و ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه مشخص شد، فردی ۲۷ساله به علت مشاجره با پدر خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده و پدر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

سرهنگ رفیعی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت در استان زنجان با استفاده از شگردهای پلیسی و با تلاش‌های صورت گرفته ماموران پلیس شهرستان میانه و همکاری انتظامی شهر زنجان خبر داد و گفت: علت قتل داشتن مشکلات خانوادگی بوده و پرونده در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: