کد خبر: ۳۴۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 10
قیمت خودرو امروز 20 شهریور 1403 اعلام شد. وضعیت معاملات خودرو امروز با عقب‌نشینی گسترده‌ای مواجه شده و روند نزولی به خود گرفته است.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز 20 شهریور 1403 در اغلب محصولات با تغییر و شیب نزولی مواجه شده است. از ابتدای معاملات امروز خرید و فروش‌ در بنگاه‌ها نسبت به روز گذشته با ارقام پایین‌تری صورت می‌گیرد. طوری که در محصولات داخلی تغییر قیمت از 500 هزار تومان تا 14 میلیون تومان و در محصولات مونتاژی از سه میلیون تومان تا 50 میلیون تومان است. البته با وجود تغییر ایجادشده، تعدادی از خودرو‌ها در حالت ایستایی خود باقی ماندند.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

به گزارش شفا آنلاین:قیمت محصولات داخلی با توجه به داده‌های اعلامی روند کاهشی را تجربه کردند.

پژو پارس TU5 از سدان‌های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود. خودروی مذکور امروز 11 میلیون تومان افزایش یافته است. این خودرو پس از افزایش قیمت، به نرخ 885 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از گران‌ترین نوع خود، ارز مرز یک میلیاردی عقب نشینی کرده و امروز با افت 11 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده 955 میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک یکی از محصولات اتومات داخلی سایپا به‌ شمار می‌رود که در طول هفته روند کاهشی به خود گرفته بود و امروز نیز با افت 12 میلیون تومانی به قیمت 518 میلیون تومان در بازار به فروش ‌می‌رسد.

سهند S از جدید‌ترین محصولات شرکت سایپا از اوایل هفته شیب منفی را تجربه کرده و امروز با افت سه میلیون تومان در کانال 497 میلیون تومانی قرار گرفت.

شاهین G (سانروف) مانند سایر محصولات سایپا روند کاهشی را تجربه کرده و با ریزش سه میلیون تومانی در محدوده 695 میلیون تومان قرار گرفت.

خودرو داخلی 20 شهریور_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت بازار محصولات مونتاژی امروز تا 50 میلیون تغییر پیدا کرد.

کی‌ام‌سی T9 پیکابی که یک رده از کی‌ام‌سی T8 بالاتر قرار گرفته و امروز با افت 20 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و 370 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی H5  از برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌ قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تا حدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار پر کند این خودرو امروز با رشد 50 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی (7 نفره) از نوسانی‌ترین محصولات شرکت بهمن موتور، از ابتدای معاملات امروز 10 میلیون تومان ارزان‌ترشده و به نرخ یک میلیارد و 785 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

لامار هیبرید از دسته محصولات مونتاژی با افت 40 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 280 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودرو خارجی20 شهریور (1)_page-0001

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: