کد خبر: ۳۴۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 07
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در یک خوابگاه دخترانه در محله سعادت آباد و نجات ۴۰ نفر خبر داد.

شفاآنلاین:حادثه>سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران"جلال ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی خوابگاه دخترانه گفت: ساعت۴:۰۷ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در سعادت آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد که درپی آن سه ایستگاه به همراه تجهیزات و امکانات لازم از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق در یک خوابگاه دختران در محله سعادت آباد و نجات ۴۰ نفر خبر داد.

 به گزارش شفا آنلاین:وی با اشاره به خضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌ آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان چهار طبقه که به خوابگاه ۱۶ اتاقه بانوان بدل شده و متعلق به بخش خصوصی بود، رخ داده است. آتش از آشپزخانه این ساختمان واقع در زیرزمین آغاز شده و دود تمام طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: حدود ۴۰ نفر در این ساختمان سکونت داشتند که همگی در دود گرفتار شده بودند. آتش نشانان همزمان عملیات خروج افراد و اطفای حریق را آغاز کردند که در پی آن موفق شدند ۴۰ تن را از میان دود و آتش نجات دهند.

خوشبختانه این حادثه مورد مصدومی نداشت و عملیات در ساعت ۵:۱۰ به پایان رسید.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حادثه دیگری که هفته گذشته در یک خوابگاه رخ داده بود، اظهار کرد: در ماهی که گذشت، این حادثه، دومین حادثه حریق در خوابگاه بانوان بود که هر دو مورد به خیر گذشت اما این مسئله باید توسط دستگاه های متولی مورد بررسی قرار گیرد و تمام این ساختمان های باید توسط سازمان آتش نشانی، گواهی ایمنی دریافت کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: