کد خبر: ۳۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 01
فرمانده انتظامی رشت، از وقوع یک فقره قتل جوان ۲۸ ساله در منطقه پسیخان رشت و دستگیری قاتل در محل جرم در این شهرستان خبر داد.
 شفاآنلاین:حادثه>سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت، در تشریح این خبرگفت: «ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده پل راه آهن روستای پسیخان رشت،بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند».​

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه با حضور ماموران، قاتل در محل ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: «متهم ۱۸ ساله در اظهارات اولیه خود اعلام داشته که با مقتول دوست اجتماعی بوده و  پس  از جر و بحث و اختلافات قبلی با مقتول ۲۸ ساله با گرفتن چاقو از وی چندین ضربه به گردن مقتول وارد و مرگ وی را رقم زده است».

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان دایره جناحی پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در حال بررسی ابعاد ماجرا می باشند، افزود: «قاتل پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد».

 فرمانده انتظامی رشت، در پایان با بیان اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است،خاطرنشان کرد: «توجه و ارتباط توام با عطوفت والدین با فرزندان می تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند».

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: