کد خبر: ۳۴۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 31
خبرگزاری آلمان به نقل از پلیس گزارش داد که در این رابطه یک مظنون ۳۲ ساله را دستگیر کرده است.
شفاآنلاین:حادثه>پلیس آلمان شامگاه جمعه اعلام کرد که در یک حادثه چاقو در اتوبوسی در شهر زیگن واقع در غرب آلمان، حداقل شش نفر زخمی شدند که حال سه نفر از آنها وخیم است.

به گزارش شفا آنلاین:«خبرگزاری آلمان به نقل از پلیس گزارش داد که در این رابطه یک مظنون ۳۲ ساله را دستگیر کرده است».
بر اساس بیانیه پلیس، حداقل ۴۰ نفر سوار اتوبوسی بودند که به سمت جشنواره‌ای در شهر زیگن واقع در ۷۵ کیلومتری شرق کلن می رفتند که این حمله حدود ساعت ۱۹:۴۰ به وقت محلی (۱۷:۴۰ به وقت گرینویچ) رخ داد.
پلیس طی تماس چندین تن از مسافران از حادثه مطلع شد و فرد مظنون را که یک زن و شهروند آلمان بود را دستگیر کرد. انگیزه این اقدام هولناک مشخص نیست و پلیس گفته است که هیچ اطلاعاتی مبنی بر تروریستی بودن این حمله وجود ندارد

روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که زنی که این حمله را انجام داده احتمالا از مشکلات روانی رنج می برد.

این حادثه دقیقا یک هفته پس از حمله مرگبار با چاقو در شهر سولینگن واقع در غرب آلمان رخ داد که در آن یک مهاجم چاقو به دست سه نفر را کشت و هشت نفر دیگر را مجروح کرد.

مظنون یک شهروند سوری ۲۶ ساله دستگیر شد. سازمان تروریستی داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت، اما مقامات آلمانی همچنان در حال بررسی صحت این ادعا هستند.

پلیس در Zegen از شهروندان درخواست کرد که گزارش‌های نادرست را در شبکه‌های اجتماعی یا کانال‌های دیگر منتشر نکنند و به ویژه نشان ندهند که یک حمله تروریستی رخ داده چرا که هیچ اطلاعاتی مبنی بر چنین انگیزه ای وجود ندارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: