کد خبر: ۳۴۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 30
یک متخصص پوست، مو و زیبایی، از ابداع روش جدیدی برای درمان هیدرادنیت چرکی خبر داد.

شفاآنلاین:سلامت>الهه لطفی،  از ابداع روش جدیدی برای درمان هیدرادنیت چرکی خبر داد و گفت: این یک روش بسیار نوین برای درمان کیست‌های مولد بیماری است.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: با استفاده از دستگاهی که به اتفاق یک شرکت دانش بنیان ایرانی ساخته شده، انتقال جریان RF از طریق کانولا، امکان تخریب کیست‌ها در یک الی دو جلسه و بدون آنکه بیمار دوره نقاهتی داشته باشد، فراهم می‌شود.

لطفی ادامه داد: متأسفانه در تکنیک‌های قدیمی، پوست منطقه آسیب‌دیده به‌طور کامل برداشته می‌شد و از سایر نواحی بدن بیمار، پوست به آن قسمت پیوند زده می‌شد اما این تکنیک جدید و راحت، جایگزین مطمئنی برای جراحی‌های سنتی است.

به گفته وی، در واقع با این روش، یک بیماری مزمن و التهابی که معمولاً نواحی زیر بغل را درگیر می‌کند و تا کنون هیچ دارو و روش قطعی برای درمان بیماری وجود نداشته، درمان می‌شود.

لطفی اضافه کرد: اگرچه روش‌های درمانی دیگری برای کنترل بیماری معرفی شده که شامل انواع درمان‌های دارویی بسیار گران‌قیمت و پر عارضه است اما در نهایت جراحی با هدف تخلیه ضایعات انجام می شده اما در روش جدید، امواج رادیو فرکانسی برای تخریب و بازسازی فیبرهای کلاژن با موفقیت عمل کرده است.

به گفته این متخصص پوست، مو و زیبایی، این روش که در یکی از معتبرترین مجلات پزشکی برای اولین بار به دنیا ارائه شده و هم اکنون در حال انجام است نتایج آن امیدوارکننده بوده است و نیاز بیمار را به هر نوع درمان دیگری برطرف کرده

لطفی تأکید کرد: این روش نه تنها به کاهش درد و عوارض جانبی کمک می‌کند، بلکه زمان بهبودی بیمار را نیز به حداقل می‌رساند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: