کد خبر: ۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 21
شفاآنلاین-رییس موسسه تحقیقات حجامت و طب سنتی ایران در خراسان رضوی گفت: طب سنتی در پیشگیری و درمان سرطان های مختلف کاربرد زیادی دارد و تاکنون بیماران زیادی با روش های درمانی این طب معالجه شده اند.
به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا کریمی فرزقی افزود: اکنون طب سنتی در کنترل و درمان سرطان های مختلف نظیر گوارش، خون، استخوان، ریه، کبد و زبان بازخورد مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماریهای صعب العلاج و سرطان اظهار کرد: بر اساس نسخه های طب سنتی گیاهان دارویی مانند 'افتیمون، بارهنگ، جعفری، انار،زیتون و انگور' در درمان سرطان نقش بسزایی دارند.

کریمی با اشاره به نسخه های ابوعلی سینا در درمان سرطان گفت: ابوعلی سینا 'افتیمون' را یکی از داروهای گیاهی موثر در درمان سرطان معرفی می کند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس نسخه های حکیم ابوعلی سینا، سرطان اگر به موقع تشخیص داده شود در مرحله اول می توان با تجویز گیاهان دارویی آن را مهار کرد.

به گفته وی، در صورت پیشرفت بیماری باید غده سرطانی را با جراحی برداشت و سپس با روش های طب سنتی آن را کنترل کرد.

کریمی ادامه داد: بر اساس نظر حکمای طب سنتی عناصری مانند 'آنتیموان' که در گردو و بادام موجود است و هم چنین 'مس و طلا' در درمان سرطان نقش موثری دارند.

این پزشک متخصص طب سنتی بیان کرد: در درمان سرطان بوسیله طب سنتی ابتدا باید مزاج بیمار شناخته شده و سپس با گیاهان دارویی و انجام بادکش های گرم و خشک به درمان بیماری پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: اکنون بیماری سرطان به شکل سونامی جامعه بشری را درگیر کرده است و هزینه های سرسام آور و روش های رایج و بعضا غیر موثر درمان این بیماری، متاسفانه آسیب های اجتماعی را در جامعه گسترش داده است.

این مسوول در ادامه تاکید کرد: بررسی های انجام شده نشان داده است که بازخوردهای طب سنتی در درمان سرطان موثرتر و بهتر از طب رایج می باشد.

وی در عین حال پرهیز از خود بزرگ بینی در طب سنتی را یک ضرورت دانست و افزود: این رویکرد که بوسیله طب سنتی می توان تمام بیماریها را درمان کرد, اشتباه است چرا که در بسیاری از مواقع طب سنتی تکمیل کننده طب رایج است.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
سلام و خسته نباشید ...تورو قرآن برای سرطان ریه درمان هست ..خواهشا به این سوال جواب بدید و طریقه درمانش رو بگین
مدیر پایگاه باسلام
اگراین بیماری درابتدای بروز باشد راهکارهای مختلف درمانی وجود دارد اما بهترین مشاورشما پزشک معالج است که ازتمام کم وکیف بیماری ومیزان شیوع اش اطلاع دارد
محتاج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
میشه بگید چجوری با شما در ارتباط باشم ? مادرم سه هفتس دچار متاستاز ریه شده میخام کمکم کنید خاهشا جوابمو بدین خیلی تو موقعیت بدی هستم
مدیر پایگاه باسلام
چه کمکی ازما بر می آید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
سلام مادرم ده سال که به سرطان مبتلا هستن ابتدا رحم بعد لوزالمعده بعد ریه ونهایتا سال95 استخوان که بعد از جراحی و پرتو درمانی خوب بودن که تقریبا بعد از 6ماه متوجه شدیم که مجددا ریه و کبد مبتلا شده البته خودشون اطلاعی ندارن دکتر بعلت وزن کمشون شیمی‌درمانی ازطریق مصرف قرص تجویز کرده امکان جراحی هم وجود نداره میخواستیم داروی گیاهی براشون تهیه کنم شما میتونید در این رابطه کمک کنید
مدیر پایگاه باسلام
بهتراست به متخصص طب سنتی مراجعه نمایید
Omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
سلام خواهش میکنم کمک کنین مادر بنده سرطان سینه داشتن سال 88 درمان کامل شدن الان متوجه شدیم متاستاز به استخوان زده نمیدونم چیکار کنم الان بستری 2 بار شیمی شدن بدنش کاملا ضعیف راه نمیتونه بره چیکار کنم کجا ببرم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید توکل به خدای مهربان کنید و انشالله با کمک پزشکان درمان را پیش ببرید
چاره دیگری وجود ندارد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
برادرم دکتر گفتن سرطان زبان داری یکبار عمل کرده یک سوم زبان ورداشته دوبا دوباره شروع به زخم شدن شده چکار کنم
مدیر پایگاه باسلام
این بیماری حتما باید دراولین فرصت ازسوی متخصص مربوطه بررسی ودرمان شود
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
سلام مادرم دچار سرطان دهان شدند مراجعه کردیم به متخصص طب اسلامی ایرانی گفتند بدون جراحی درمان میشود. آیا میشود اطمینان کرد؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: