کد خبر: ۳۴۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 20
قیمت خودرو امروز 30 مرداد 1403 در پایان ماه پس از یک دوره کوتاه کاهشی به حالت صعودی برگشت. البته با وجود این تغییرات باز هم تعدادی از محصولات در سکون کامل به سر می‌برند.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز 30 مرداد 1403 اعلام شد. بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها با افت و خیز همراه بوده و این تغییر قیمتی از 500 هزار  تومان تا 90 میلیون تومان بین محصولات داخلی و مونتاژی با شدت و میزان متفاوت گزارش می‌شود.

با ادامه نوسانی شدن نرخ دلار و به تبعیت از آن تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود همراه شدند. اما تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین درجا می‌زنند.

قیمت خودرو‌های داخلی

 به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات تعادل خود را از دست داد.

سورن پلاس موتورXU7P از ارزان‌ترین نوع این خودرو بر خلاف روز گذشته رشد کرده و با صعود پنج میلیون تومانی وارد کانال 595 میلیون تومان شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از انواع مختلف این خودرو که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 923 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سهند S خودروی تازه وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت ده میلیون تومانی به قیمت 565 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.   

ساینا S از هاچ‌بک‌های بازار داخلی سایپا محسوب می‌شود که امروز با رشد شش میلیون تومانی مانند سایر هم‌نوعان خود به نرخ 410 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (موتور M24) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می‌شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین به شمار می‌رفته که امروز هفت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت 599 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو داخلی30مررداد_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی غالباً کاهشی گزارش می‌شود.

کی‌ام‌سیT9 محصول کرمان موتور مجهز به قفل دیفرانسیل در محور عقب است که امروز با افت چشمگیر 90 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 30 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سوبا M4 در شمار محصولات مونتاژی با افت 30 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و960 میلیون تومان معامله می‌شود.

بستیون T77 امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی کاهشی را در پیش گرفتند با افت  کار خود را آغاز کرد این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود پس از افت 25 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 905 میلیون تومان در بازار رسید.

جک S3 یکی از محصولات اقتصادی‌‌ شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته  18 میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

خودرو خارجی30مرداد (1)_page-0001

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: