کد خبر: ۳۴۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 07
در روزهای گذشته ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل نداشتن حجاب، به شکل گسترده در فضای مجازی منتشرشده و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت.

شفاآنلاین:عمومی>به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که این ویدیو مربوط به اول تیرماه امسال است.

  به گزارش شفا آنلاین:در روزهای گذشته ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل نداشتن حجاب، به شکل گسترده در فضای مجازی منتشرشده و مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. در همین راستا نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای به بیان توضیحات خود در این خصوص پرداخت. در این اطلاعیه آمده است: « این ویدئو مربوط به تاریخ یکم تیرماه سال ۱۴۰۳ است و در آن مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متاسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: « در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجددا با پوششِ نامناسب مشاهده شدند که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش رخ داده و بر اثر مقاومت، جراحتی جزئی در یکی از این افراد ایجاد شد. پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلم دوربینِ مداربسته خیابان برای شفاف‌سازی به مقام قضایی تحویل داده شد.»

پلیس تهران در پایان این اطلاعیه ب تاکید بر اینکه « پلیس رفتار این‌چنینی توسط عوامل انتظامی را در چارچوب استانداردهای کُنشی و عملیاتی خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضایی و بازرسی فراجا مفتوح و درحال بررسی است»، از « همگان برای اجرای قانون و جلوگیری از بروز و اشاعه ناهنجاری‌هایِ اجتماعی دعوت کرده است.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: