کد خبر: ۳۴۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 29
محمدجواد تاجیک درباره اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر فروش مقبره‌های خانوادگی بدون اجازه صاحبان آن‌ها به قیمت‌های گزاف تا ۱۸ میلیارد تومان گفت

 شفاآنلاین:اقتصاد>مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره قیمت آرامگاه‌های خانوادگی و مکان‌های مشخص‌شده برای آرامستان‌های جدید در تهران توضیحاتی داد.

به گزارش شفا آنلاین:محمدجواد تاجیک درباره اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر فروش مقبره‌های خانوادگی بدون اجازه صاحبان آن‌ها به قیمت‌های گزاف تا ۱۸ میلیارد تومان گفت: «بهشت‌زهرا(س) براساس مصوبات شورای شهر قیمت‌های قبر را قیمت‌گذاری می‌کند و به فروش می‌رساند. به‌صورت رسمی قبور ما قیمت مشخص دارند، طبق مصوبه شورا به فروش می‌رسند و این خبر، خبر کذبی است و بهشت‌زهرا هیچ‌وقت این کار را نکرده است، چراکه فیش صادر می‌شود و مردم براساس فیش مبلغ قبر را واریز می‌کنند و طبیعی است که بهشت‌زهرا نمی‌تواند بیشتر از قیمت واقعی قبر فیش صادر کند. آرامگاه‌های خانوادگی به تعداد قبری که در داخل آن‌هاست قیمت‌هایشان متفاوت است.»

او ادامه داد: «در آرامگاه‌های خانوادگی معمولاً از ۱۵ قبر تا ۳۰ قبر وجود دارد و هیچ آرامگاه خانوادگی‌ای بیش از ۳ میلیارد و خرده‌ای نداریم. به تعداد قبرهایی که در آرامگاه وجود دارد، براساس مصوبه شورا قیمت‌گذاری شده است.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: