کد خبر: ۳۴۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 25
عملیات شناسایی و تله گذاری پشه آئدس توسط تیم‌های مراقبتی انجام شده است و علاوه بر رامسر دو کانون پشه آئدس در تنکابن و در عباس آباد شناسایی و مهار شد.

شفاآنلاین:سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کانون‌های زیستی پشه آئدس در شهرستان تنکابن و عباس آباد شناسایی و با اقدامات لازم کانون آلودگی مهار شد.

به گزارش شفا آنلاین: فرهاد غلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای مبارزه با پشه آئدس گفت: اقدامات اطلاع‌رسانی از جانب شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها با همکاری  فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی کانون‌هایی از پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد تصریح کرد: تاکنون هیچ بیماری مبتلا به تب دنگی در استان شناسایی نشده است.

غلامی بیان کرد: عملیات شناسایی و تله گذاری پشه آئدس توسط تیم‌های مراقبتی انجام شده است و علاوه بر رامسر دو کانون پشه آئدس در تنکابن و در عباس آباد شناسایی و مهار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان ساخت: از شهروندان می‌خواهیم آرامش خود ار حفظ کرده و با پاکیزه نگهداشتن محیط زیست و رعایت اصول بهداشتی محیط رشد این پشه را  نامساعد کنند و سرعت پیشرفت پشه در استان را بکاهند.

غلامی ادامه داد: لازم است مکان‌ انباشت زباله،مکان آب‌های سطحی کانال‌ها و برکه‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: