کد خبر: ۳۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 19
پروفسور برومند در گفتگویی در خصوص علت سکوت انجمن بیماران کلیوی توضیحاتی را مطرح کرد.

شفا آنلاین:سلامت> مرگ ۱۰ بیماردیالیزی صفاقی در اثر محلول آلوده به آلومینیوم ، حادثه تلخی بود که در هیاهوی رقابت های انتخابات ریاست جمهوری بدان پرداخته نشد و از همه بدتر شرکت داروسازی ثامن آن را «یک مشکل» اعلام کرده است؛ مشکلی به قیمت جان عزیز ۱۰ انسان! پروفسور برومند در گفتگویی در خصوص علت سکوت انجمن بیماران کلیوی توضیحاتی را مطرح کرد./جهان صنعت

قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید نصریان
|
Turkey
|
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
با دورد متاسفانه از انجمن فقط ازش اسمی امانده و زمانیکه بیماران احتیاج دارن که از حقوقشان دفاع بشه مسولین در خاموشی کامل بسر می‌برند متاسف هستم که جان همنوعان م دست یک عده افراد نالایق....است که ...... اونجا جای افراد شجاع و دلسوز هست که مثل سابق بتواند از حقوق بیماران دفاع کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
0
0
با درود و عرض احترام ، در سال 54 استاد دکتر برومند اقدام به راه اندازی سیستم دیالیز خونی نمودند . دستگاههای مورد نیاز را با کمک مسؤلین وزارت تهیه کرده و شخصا آموزش تکنیسین و پرستاران مربوطه را بعهده گرفتند که در اسرع زمان انجام شد . سپس در یک بیمارستان تخصصی ، دیالیز بیماران بطور بیست و چهارساعته شروع شد . همزمان سیستم پیراپزشکی جهت آزمایش های لازم کاملا تقویت شد .
کم کم انجمن حمایت از بیماران کلیوی به همت و کوشش استاد تشکیل شد که جهت سالم گشتن گردش امور بسیار مفید بود . بیمارستان های تهران پی در پی مجهز به این سیستم شدند .
از طرف دیگر آموزش رزیدنت های نفرولوژی توسط استاد ه‍مزمان انجام می‌گرفت و در دنبال آن دیالیز در بیمارستانهای سراسر کشور شروع شد .
عزیزان احساس مسؤلیت و دقت در صحت کار بسیار زیاد بود بطوری که حتی موارد مسمومیت اندک هم دیده نشد .
استاد سلامت و پاینده باشی ، دعای خیر بیماران همیشه در دنبالت هست. محبت های شما فراموش نمی‌شود .دوستدار همیشگی- فریدون .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: