کد خبر: ۳۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 16
شفاآنلاین-سازمان نظام پرستاری طی پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع پرستاران بیمارستان شهید رجایی قدردانی کرد.
به گزارش شفا آنلاین،متن کامل پیام به این شرح است: «روز گذشته - دوشنبه - خبر ترخیص رهبر معظم انقلاب را از بیمارستان دریافت کردیم؛خداوند را شاکریم که به واسطه الطاف بیکران خود و دعاهای مردم مسلمان جهان به ویژه ایران اسلامی، سلامتی و عافیت را بار دیگر به جسم و جان رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقتدای مسلمانان جهان بازگرداند.

رهبر معظم انقلاب پیش از خروج از بیمارستان در جمع پرستاران و کادر درمان حضور یافتند و ضمن اظهار رضایت از عمل جراحی و مراقبت های پس از عمل تشکر خود را از پزشکان و پرستاران و سایر اعضای تیم درمان اظهار داشتند.

بدون شک رضایت رهبر معظم انقلاب از توانمندی و نوع خدمت رسانی تیم درمان کشور پشتوانه و محرک ارزشمندی برای تعالی و ترقی هر چه ‏بیشتر این قشر شریف و خدوم در راستای خدمت به سلامت جامعه به شمار می رود.

لذا سازمان نظام پرستاری بر خود فرض و واجب می داند به نمایندگی از جامعه پرستاری کشور مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود را از رهبر معظم انقلاب که با حضور در یک مرکز درمانی دولتی و هم ترازی خود با عموم مردم جامعه باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در میان کادر درمان شدند، ابراز دارد.

همچنین از تلاش ها و زحمات تیم درمانی بیمارستان شهید رجایی، اعم از پزشکان و پرستاران که با توانمندی و دقت نظر هرچه تمام تر در رابطه با بهبود رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را به کار بستند و باعث شادمانی ملت شریف ایران شدند، کمال تشکر و قدر دانی را دارد. »
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: