کد خبر: ۳۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024April 23
جمع‌آوری چند تن زباله از خانه چند میلیاردی در بجــنورد
مرد بجنوردی که در خانه‌ای چند میلیاردی زندگی می‌کرد و با جمع‌آوری زباله‌های شهری و نگهداری لاشه سگ و گربه در خانه‌اش باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها شده بود، به گرمخانه منتقل شد.
شفاآنلاین>جامعهمجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد در تشریح این ماجراگفت: مدتی قبل همسایه‌های یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های بجنورد به خاطر شدت بوی تعفن و آلودگی‌های ایجاد شده به دلیل تجمع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی، اعتراض خود را به شهرداری اعلام کردند و درخواست رسیدگی داشتند که با دستور دادستان این موضوع پیگیری و مشخص شد مرد میلیاردری که مشکل روانی دارد و در بجنورد زباله‌گردی می‌کند، این زباله‌ها را در خانه‌اش جمع کرده و در میان آنها زندگی می‌کند! زمانی که با دستور دادستانی به محل مورد نظر رفتیم، با انبوهی از زباله‌ها روبه‌رو شدیم که جمع‌آوری این میزان زباله آن هم در یک منزل چند میلیاردی و محل زندگی این فرد با هیچ عقل و منطقی همخوانی نداشت. تمام نقاط این ملک مخروبه، حیاط و اتاق‌ها مملو از زباله بود. این فرد نیز در میان همین زباله‌ها زندگی می‌کرد و به نظر می‌رسد جمع‌آوری این زباله‌ها به دلیل مشکلات روانی انجام ‌گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین: وی گفت: همه نوع زباله در این ملک پیدا می‌شد اما نمی‌توان آن را یک ضایعاتی غیرمجاز قلمداد کرد چراکه صاحب این ملک مسکونی ارزشمند هیچ زباله‌ای را تفکیک نکرده و به فروش نرسانده و در کنار آنها در اتاق و منزلش زندگی می‌کرد! در میان این زباله‌ها، لاشه گربه و سگ هم پیدا شده و حتی این فرد اقدام به خریداری کتاب برای قراردادن آنها در میان زباله‌ها نیز کرده است!
شادکام با اشاره به اینکه شهرداری به دستور دادستانی درحال تخلیه زباله‌های این ملک میلیاردی است، ادامه داد: حجم زباله‌ها به قدری زیاد است که ۸۰ سرویس خاور تاکنون زباله‌ها را جابه‌جا کرده اما هنوز تمام نشده و پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ سرویس خاور دیگر مورد نیاز است تا بتوانیم تخلیه آنها را به اتمام برسانیم که به دلیل کوچک بودن محل ورود و خروج با دشواری‌های خاص خودش همراه است.
بررسی‌ها نشان داد خانواده این فرد از افراد صاحبنام بجنورد هستند و بیشترشان در خارج از کشور سکونت دارند و این فرد درحال حاضر سرپرستی ندارد؛ به همین دلیل به گرمخانه شهرداری بجنورد منتقل شد.
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد همچنین بیان کرد: حدود دوسال پیش نیز همسایه‌های این فرد، شکایت مشابهی را نسبت به این موضوع داشتند که در آن زمان به این موضوع رسیدگی کردیم؛ اما حجم زباله‌ها در آن زمان بسیار کمتر از امسال بود و گمان می‌کردیم این اتفاق دیگر تکرار نشود./ایسنا
برچسب ها: زباله ، ضایعات ، شهرداری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: