کد خبر: ۳۴۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 16
باید مطمئن باشید که بدن‌تان کالری به اندازه کافی دریافت می‌کند؛ چرا که بدن برای رشد مو و تولید هورمون‌های مورد نیاز برای موی سالم، به انرژی نیاز داشته و این انرژی‌ها از کالری تأمین می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>داشتن موهای خوب و سالم و پرپشت، از ارکان انکارناپذیر زیبایی است. جدا از بحث زیبایی، نگهداری از موها جزو وظایف ما در حوزه سلامت نیز تلقی می‌شود و باید حسابی حواس‌مان به آنها باشد. بیشتر ما، مخصوصا مردان، وقتی که موها شروع به ریختن می‌کند یادمان می‌افتد باید کاری کنیم. اما پیش از این نیز می‌توانیم به مراقبت از موها بپردازیم؛ مخصوصا با مواد غذایی. اما مواد غذایی مناسب برای موها کدام‌اند؟
به گزارش شفاآنلاین:متخصصان می‌گویند: باید غذاهایی که پروتئین، اسید چرب امگا 3، روی، اسید فولیک و ویتامین دارند، مورد توجه قرار بگیرند.
 به نوشته سایت «شِیپ»، آماندا ساوسدا، کارشناس تغذیه اشاره می‌کند غذاهایی که خورده می‌شوند و نمی‌شوند، برای حفظ سلامت و ازجمله سلامت موها مهم هستند. او پیش از هر چیزی اشاره می‌کند باید مطمئن باشید که بدن‌تان کالری به اندازه کافی دریافت می‌کند؛ چرا که بدن برای رشد مو و تولید هورمون‌های مورد نیاز برای موی سالم، به انرژی نیاز داشته و این انرژی‌ها از کالری تأمین می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: