کد خبر: ۳۴۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 15
صدای فریاد و شلیک گلوله در اتوبان صدر می‌آید!. ترک موتورسوار در شلوغی اتوبان در روز روشن، در ماشین یکی از شهروندان را باز کرده با چاقو تهدید می‌کند و گوشی را می‌رباید و بعد هم می‌پرد پشت موتورسواری که منتظرش است.
شفاآنلاین>حادثه>«زورگیران اتوبان صدر پس از چند روز جنجال رسانه ای بالاخره دستگیر شدند و قرار است که امروز صحنه خشن جرم آنها بازسازی شود، اما این بار با زنجیر در پا و دستبند به دست» این خبری بود که رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ دیروز منتشر کرد، اما جامعه هنوز از آن اتفاق ترسناک که بیشتر شبیه فیلمبرداری یک فیلم خشن بود، شوکه است و دستگیری سارقان کمتر از یک هفته و با وجود فرار به شهرستان، از تاثیرگذاری فیلم منتشر شده در فضای مجازی خبر می داد. 
به گزارش شفاآنلاین:کما اینکه بیش از ۷۰ درصد جمعیت پایتخت، موبایل قاپی و زورگیری یکبار برایشان رخ داده، اما شاید درازای زمانی پرونده آنها به یک یا دوسال می رسد. 
روز سه‌شنبه قبل از آغاز تعطیلات فیلمی در فضای مجازی وایرال شد، صحنه‌های زورگیری و گوشی‌قاپی و قمه‌کشی و صدای شلیک گلوله. ماجرا به شکلی بود که همه تصور می‌کردند شاید پای یک اختلاف شخصی در میان بوده که این چنین در روز روشن قمه می‌کشند و صدای فریاد و شلیک گلوله در اتوبان صدر می‌آید!. ترک موتورسوار در شلوغی اتوبان در روز روشن، در ماشین یکی از شهروندان را باز کرده با چاقو تهدید می‌کند و گوشی را می‌رباید و بعد هم می‌پرد پشت موتورسواری که منتظرش است. یکی از شهروندان هم به صورت پنهانی در حال فیلم گرفتن است. موتورسوار ماسک دارد اما طوری هم نیست که چهره‌اش قابل تشخیص نباشد و یک موتورسوار دیگر هم در کنارشان مراقب است.

در این فیلم یک نفر را نشان می‌دهد که دنبال موتور است و سوار موتور فرد مراقب می‌شود. صدای شلیک گلوله پس زمینه فیلم است. اما پلیس درباره صحت این زورگیری و صدای شلیک گلوله می‌گوید:« زورگیری و درگیری صبح سه‌شنبه، در اتوبان صدر صحت داشته، اما این سرقت مسلحانه نبوده است. صدای تیراندازی که در فیلم شنیده می‌شود، این شلیک‌ها توسط فرد نظامی که در صحنه حاضر بوده انجام شده است. سارقین یا همان زورگیران، سلاح سرد (قمه) به همراه خود داشته‌اند که تحت تعقیب پلیس هستند، اما هنوز دستگیر نشده‌اند.» همچنین گفته شده زورگیران به شهرستان فرار کرده‌اند، اما دیروز دستگیر شدند و قرار است که امروز (دوشنبه) صحنه جرم در اتوبان صدر بازسازی شود. اما بسیاری در فضای مجازی بی‌وقفه درباره رعب و وحشت ایجاد شده آن هم در روز روشن می‌گویند.

چندی پیش فیلم دیگری از یک موبایل قاپی در مشهد منتشر شد. این اتفاق روبه‌روی یک بانک در بلوار فرامرز عباسی رخ داده است. یک موتورسوار به قصد قاپیدن گوشی یک نفر که در حال مکالمه بود می‌آید که فرد با سرعت عمل خارق‌العاده‌ای یک لگد به او می‌زند و بلافاصله عابر بعدی به موتور سارق در حال فرار لگد دیگری می‌زند که موتور این سارق به صندوق صدقات خورده و زمین می‌افتد و بعد هم همدستش با چاقو به مردم حمله می‌کند که مردم با چوب به او می‌زنند و فرار می‌کند. سارق هم توسط مردم دستگیر شد. ماجرای سرقت‌ها به قدری عجیب شده که حالا به یک فیلم سینمایی بیشتر شبیه است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: