کد خبر: ۳۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 12
افسردگی چیست؟ قبل از اینکه با کودک خود در مورد افسردگی صحبت کنید، مهم است که در مورد موضوعی که در حال ورود به آن هستید آگاه باشید. افسردگی دقیقا چیست؟
شفاآنلاین>سلامت>دوران کودکی به طور طبیعی پر از فراز و نشیب های عاطفی است. اما از دست دادن علاقه به چیزهایی که همیشه از آنها لذت می برد و دوری از دوستان می تواند چیزی بیش از یک تغییر رشدی باشد.وباعث افسردگی کودکان شود .برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر دنبال کنید.

علائم افسردگی در کودکان


به گزارش شفاآنلاین:تنها در سال ۲۰۲۱، حدود ۲۰ درصد از کودکان بین ۱۲ تا ۱۷ سال در ایالات متحده یک دوره افسردگی اساسی را تجربه کردند.علائم افسردگی کودکان در مقایسه با بزرگسالان به دلیل مراحل مختلف زندگی متفاوت است. به عنوان مثال، کودکان ممکن است مانند بزرگسالانی که با قدرت خود زندگی می کنند، علاقه آشکاری به کارهای خانه از دست بدهند.
تبلیغ
برای دریافت وام 75 میلیونی: 1- وارد این لینک بشید 2- روی دریافت اعتبار کلیک کنید 3- ثبت نام کنید

در عوض، علائم اغلب شامل علایق و رفتارهای فردی کودک می شود.به عنوان مثال، دکتر می گوید. لوئیز متکالف، روانشناس و بنیانگذار/مدیرعامل Gheorg، "اگر کودکی به طور معمول یک Minecrafter مشتاق است، اما از لذت بردن از آن دست می کشد و به نظر می رسد چیزی جایگزین آن نمی شود، و بدخلق/تحریک پذیر و غمگین است، یا از نظر عاطفی صاف است، اینها سیگنال های بسیار قوی هستند.
علائم دیگری که ممکن است کودک شما افسردگی را تجربه کند عبارتند از:

افت نمرات غیر قابل توضیح
گزارش رفتار ضعیف از مدرسه
اغلب گریه کردن
صرف زمان کمتر با دوستان
خوابیدن بیشتر یا کمتر از حد معمول
بیان اینکه در هیچ کاری خوب نیستند یا اینکه همه چیز تقصیر آنهاست
به مدرسه، ورزش یا سایر فعالیت هایی که زمانی به آن علاقه داشتند اهمیتی نمی دهند
درگیر شدن در سوء مصرف مواد و سایر رفتارهای مخاطره آمیز
مکرر صحبت کردن، نوشتن، یا ترسیم مرگ یا مردن
گریختن
تحریک پذیری
خوردن بیشتر یا کمتر از حد معمول


افسردگی کودکان|نشان های افسردگی در کودکان

موانع شناخت

به همان اندازه که شناسایی افسردگی در مرحله انتقالی کودکی چالش برانگیز است، دلایل دیگری نیز وجود دارد که افسردگی دوران کودکی مورد توجه قرار نمی گیرد.به گفته سیرل رابرسون، روانشناس مدرسه، نابرابری های فرهنگی نیز می تواند در نحوه تشخیص و درک علائم افسردگی در کودکان نقش داشته باشد.
تحریک پذیری

تحقیقات نشان می‌دهد که تحریک‌پذیری در نوجوانان سفیدپوست معمولی اغلب به عنوان علامت افسردگی شناخته می‌شود، که همینطور است. با این حال، همین رفتار اغلب در کودکان سیاه‌پوست و لاتین تکس به‌عنوان اخلال‌کننده تلقی می‌شود، که می‌تواند منجر به ناامیدی شود، زیرا درک درستی از آنها نیست و مسائل اساسی شناسایی نمی‌شوند و در نهایت درمان نمی‌شوند.دوران کودکی به طور طبیعی پر از فراز و نشیب های عاطفی است. اما از دست دادن علاقه به چیزهایی که همیشه از آنها لذت می برد و دوری از دوستان می تواند چیزی بیش از یک تغییر رشدی باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: