کد خبر: ۳۴۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 11
‌در پی ‌فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در این ارتباط منتشر کرد.
شفاآنلاین>سلامت>در اطلاعیه صادره از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمده است: پیرو انتشار برخی شایعات در خصوص درگذشت غم انگیز پرستار و همکار سابق بیمارستان امام خمینی(ره) به اطلاع می‌رساند طبق قانون وزارت بهداشت، مدت زمان طرح نیروی پرستاری ۲۴ ماه می‌باشد و با شرایط خاص و نیاز سیستم تا ۵۳ ماه زمان طرح قابلیت تمدید دارد.

به گزارش شفاآنلاین:پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود، فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است.

از فعالان فضای مجازی خواهشمند است جهت رعایت حال و شأن خانواده متوفی از انتشار اطلاعات فاقد اعتبار و بی‌اساس خودداری نمایند و اخبار موثق را از منابع رسمی و معتبر دریافت نمایند.

روز گذشته محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار، در گفتگو با «ایلنا»، ضمنِ تائیدِ خبر خودکشیِ این جوان ۳۲ساله گفته بود: ایشان یک پرستارِ طرحی بود و در ایام کرونا و تا همین اواخر هم طرحش تمدید شده بود اما از چند ماه پیش، دیگر قراردادِ این پرستار تمدید نشد و بعد از آن مدتی بیکار ماند و بعد هم متاسفانه به زندگیِ خود پایان داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: