کد خبر: ۳۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 07
قیمت دلار امروز به کانال بالاتر راه یافت و از منطقه مقاومت فراتر رفت. کارشناسان اقتصادی روند افزایشی قیمت این اسکناس را کوتاه‌مدت برآورد می‌کنند و معتقدند این روند صعودی ناشی از شوک‌های سیاسی است.
شفاآنلاین>اقتصاد>قیمت دلار در شروع معاملات امروز با افزایش ۴۰۰ تومانی به نیمه کریدور ششم راه یافت؛ این روند صعودی در حالی طی می‌شود که معاملات ارز در پایتخت رونق چندانی ندارد و افزایش قیمت دلار ناشی از شوک‌های سیاسی ارزیابی شده است.

Screenshot 2024-04-07 at 12.33.34 PM

 

به گزارش شفاآنلاین:انتظار می‌رفت برگزاری شانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله، بتواند روند صعودی قیمت دلار را در شروع دومین روز هفته متوقف کند، اما اخبار سیاسی همچنان به بازارهای مالی خط می‌دهد.

تتر فریز شد

قیمت درهم امروز با رشد ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش درهم با قیمت ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان در حال معامله است. تتر در شروع معاملات امروز تغییر قیمت نداشت و روی رقم ۶۴ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با افزایش بیش از هزار تومانی به کانال ۸۲ هزار تومانی راه یافت و با رقم ۸۲ هزار و ۷۸۰ تومان در حال معامله است. یورو امروز با رشد ۴۰۰ تومانی روی رقم ۷۱ هزار و ۵۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: