کد خبر: ۳۴۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 05
این عطر زیبایی فصل بهار را با نت‌های هماهنگ گل و کهربایی خود منعکس می‌کند. این یک عطر گلی کهربایی است که رایحه‌های متضاد را به تصویر می‌کشد. در ابتدا با عطر ترنج، اسانس نارنگی و گلابی آغاز می‌شود و رایحه ای شاداب و میوه ای ایجاد می‌کند.
 شفاآنلاین: بعد ازعبور از فصل  زمستان که عطرهای خاص خود را می طلبد حالا با ورود به فصل جدید، نوبت به خرید عطر بهاری زنانه با ماندگاری بسیار بالا می رسد. برای ماندگار شدن در ذهن نزدیکانتان از یک عطر بهاری زنانه بسیار خوشبو استفاده کنید. بهتر است از انواع عطر خوشبو در فصل بهار استفاده کنید و زیبایی بهار را با عطر خود چندین برابر کنید.

بهترین عطر بهاری زنانه

به گزارش شفاآنلاین: این عطرها با نت‌های متنوع و ماندگار خود، حال و هوای بهار را منعکس می‌کنند، از نور و حس گرمای ظریف خورشید بر روی شکوفه‌ها تا انتظار برای روزهای طولانی‌تر و روشن‌تر که همگی در یادها می ماند.

عطر ادکلن Carolina Herrera’s Very Good Girl

این عطر جذاب زنانه ترکیبی از لیچی و گل رز برای خوشبو کردن روزها و شب‌های بهاری است. این عطر خوشبو با اسانسی افسانه ای خود همه را جذب کرده و برای روزها و شب‌های بهاری عالی است. این عطر با نت‌های بالایی مثل توت آغاز می‌شود و در نت میانی خود جذابیت فریبنده  و جذاب گل رز را پراکنده می کند که زنانگی و عاشقانه گی را تجسم می‌کند. این بوی خوش با نت‌های پایه وتیور و وانیل ماندگار شده و پایان می یابد.

عطر زنانه Burberry Her Eau De Toilette

ادو تویلت Burberry’s Her با ترکیبی از نت‌های میوه‌ای و گلی، شما را زنی با روحیه آزاد نشان می‌دهد. این عطر بهاری با بوی گلابی سبز آغاز می‌شود و با شیرینی توت فرنگی و انگور فرنگی و رایحه ای از دانه فلفل تند تکمیل می‌شود. در نهایت با عطری از زنبق و گل رز ترکیب شده و یک بوی گل زیبا را ایجاد می‌کند. این عطر در نت پایانی خود رایحه با پایه آرامش بخش مشک و چوب سدر به پایان می‌رسد.

بهترین ادکلن های زنانه بهاری

ادکلن بهاری زنانه New York Flowers Eau De Parfum

ادو پرفیوم نیویورک فلاورز عطری از شکوفه‌های پر جنب و جوش بهاری آمریکا، شهر نیویورک است که رایحه گلی و میوه ای را در فضا پخش می‌کند.

این عطر با رایحه‌ای خوشبو شامل نت‌های گلابی آنژو، کلمانتین و کر رویال آکورد با ملایمت آغاز می‌شود. در اواسط، ظرافت رز دو گراس و یاس را ساطع کرده و در پایان با نت‌های گرم و پیچیده‌ی عنبر و زنبق پایان به پایان می‌رسد. این عطر برای خانم‌هایی که به دنبال یک عطر پیچیده برای فصل بهار هستند بسیار مناسب و عالی است.

ادکلن بهاری زنانه ورساچه برایت کریستال

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال عطری ایده آل برای خنکای فصل بهار است. این عطر به خاطر خصوصیات زنانه اش شناخته شده و ترکیبی لذت بخش از نت‌های گل را دارد. نت‌های بالایی ترکیبی زیبا از یوزو، آکورد یخی و انار است که به گل مگنولیا و گل نیلوفر آبی منتهی می‌شود. پایه عطر را با چوب آکاجو، عنبر گیاهی و مشک به پایان می‌رساند.

عطر بهاری Eau De Toilette Miss Dior Blooming Bouquet

ادو تویلت Miss Dior Blooming Bouquet عطر گلی تازه با طعم شیرین را تداعی می کند و احساس هیجان انگیز عشق در نگاه اول را به تصویر می‌کشد. نت میانی با یک گل رز که احساسات پرشور را نشان می‌دهد؛ آشکار می‌شود. رایحه به آرامی با عطر مشک‌های سفید به پایان می‌رسد. این عطر زنانه در هر نت داستانی از عشق را بیان می‌کند و برای قرارهای عاشقانه عالی است.

عطر بهاری زنانه Jimmy Choo I Want Choo Eau De Parfum


این عطر زنانه بهای دارای رایحه گلی گرم است که با عطر نارنگی شروع می‌شود و حس تازگی و سرزندگی را ایجاد می کند. در قلب این عطر، ظرافت و بوی یاس نهفته است که با زنبق در هم آمیخته شده و عطری از گل را ایجاد می‌کند. این یک انتخاب ایده آل برای قرارهای خاص یا مناسبت‌های خاص است.

Narciso Rodriguez For Her Musc Noir Rose Eau De Parfum

این یک رایحه گلی کهربایی است که از زنانگی الهام گرفته شده است. با نت‌های بالایی ترنج ایتالیایی و کمی فلفل شروع می‌شود که جذابیتی تازه دارد. در اواسط با بوی گل غلیظ شکوفا می‌شود و در نهایت بوی شیرینی خامه ای وانیلی را می‌پراکند که برای عصرها و مناسبت‌های خاص، عالی است.

عطر بهاری زنانه Eau De Parfum Prada Paradoxe

این عطر زیبایی فصل بهار را با نت‌های هماهنگ گل و کهربایی خود منعکس می‌کند. این یک عطر گلی کهربایی است که رایحه‌های متضاد را به تصویر می‌کشد. در ابتدا با عطر ترنج، اسانس نارنگی و گلابی آغاز می‌شود و رایحه ای شاداب و میوه ای ایجاد می‌کند.

نت میانی ترکیبی از اسانس نرولی، شکوفه و گل پرتقال و یاس است که ظرافتی تازه و گلی را ارائه می‌دهد. نت‌های پایه بعد گرما را با آکورد کهربا و وانیل بوربن ارائه می‌دهد و در نهایت با مشک سفید تکمیل می‌شود.

عطر زنانه Eau De Parfum Gucci Flora Gorgeous Jasmine


این عطر رایحه یاسمن را به قلب و روح عطر ترکیب کرده و از عطر شکوفه‌ها الهام گرفته شده است. نت‌های پایه چوب صندل را نشان می‌دهد و اثری منحصر به فرد دارد. این عطر با نت‌های شادی بخش ماندارین و آکورد ماگنولیا افزایش یافته و بک عطر ایده‌آل برای مهمانی‌های باغ یا جشن‌های بهاری است. در نت‌های بالایی، اسانس ماندارین، اسانس ترنج و اسانس فلفل سیاه پخش می‌شود و مسحور کننده است.

عطر زنانه بهاری Marc Jacobs Daisy Eau So Intense

ادو پرفیوم Marc Jacobs Daisy Eau So Intense رایحه ای زیبا از عطر کلاسیک را ارائه می‌دهد و رایحه ای عمیق‌تر و شدیدتر دارد. این عطر با نت‌های بالایی گلابی، توت فرنگی و ترنج شروع می‌شود.نت‌های میانی ظرافت غنچه‌های رز و یاس را با جذابیت شیرین عسل ترکیب می‌کند و در نهایت با عطر خزه، وانیل و مشک تکمیل می‌شود.پارت نیوز



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: