کد خبر: ۳۴۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 05
رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار از مجروحیت ۴۴ نفر در حمله تروریستی چابهار و راسک خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>ایرج ضاربان رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار در تشریح اخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی شب گذشته در چابهار وراسک اظهار داشت: به دنبال حمله تروریستی شب گذشته در چابهار و راسک ۴۴ مجروح و مصدوم به بیمارستان چابهار اعزام شدند که ۲۹ نفر به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: از این تعداد ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند در حال حاضر ۱۵ بیمار در بیماران حضور دارند که خدمات اولیه و ثانویه ادامه دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار با مساعد خواندن وضعیت مجروحان این حمله تروریستی تصریح کرد: از این تعداد ۱۳ نفر در بخش‌های عادی بستری و ۲ نفر در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

ضاربان با بیان اینکه از این تعداد هفت نفر مربوط به سایر استان‌ها هستند، اضافه کرد: اگر خانواده هایشان تقاضای اعزام داشته باشند مشکلی برای انتقال نداریم، اما همینجا هم درمان لازم انجام می‌شود.

تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به ۵ نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرارکننده امنیت در شهر‌های چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کردند که با درایت، حوصله و هوشمندی نیرو‌های مدافع امنیت مواجه شدند.

پس از اطمینان نسبت به دورسازی مردم از خطر مهاجمان و هرگونه آسیب، رزمندگان غیور قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با مشارکت نیرو‌های فرماندهی انتظامی با آنان درگیر و طی عملیاتی قاطعانه کلیه تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.

در این عملیات ۱۸ تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۰ تن از نیرو‌های حافظ امنیت نیز به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: