کد خبر: ۳۴۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 04
کیفرخواست عاملان پرونده قتل پزشک معروف و همسرش پس از تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس جنایی صادر شد.
شفاآنلاین>حادثه>اواسط اردیبهشت سال گذشته، گزارش ناپدید شدن دکتر رضا ضیایی و همسرش مینو-  که او نیز پزشک بود- به کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت دو پزشک مشهور آغاز شده بود، مشخص شد دو روز بعد از ناپدید شدن این دو پزشک میانسال، چند مرد وارد خانه او شده و خودروی سانتافه و مقداری وسایل را از داخل خانه به سرقت برده‌اند.
به گزارش شفاآنلاین:بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند افرادی سند خانه این زوج را جعل کرده و قصد فروش خانه 100 میلیارد تومانی دکتر را دارند. با دستگیری فروشندگان خانه در ادامه مشخص شد طراح اصلی این ماجرا مردی به نام سروش است. بررسی‌ها نشان داد سروش از کلاهبرداران معروف است.
بدین ترتیب وی و 10 مرد دیگر در این پرونده بازداشت شده و در تحقیقات از آنها مشخص شد که سروش با استخدام یک پدر و پسر، نقشه قتل دکتر و همسرش را اجرا کرده است. متهم اصلی هدف خود از این جنایت را دستیابی به اموال مقتولان و تصاحب خانه آنها اعلام کرد. وی اعتراف کرد پس از قتل، اجساد را در بیابان‌های شهریار دفن کرده بودند. بدین ترتیب با اعتراف متهمان پرونده و تکمیل تحقیقات سرانجام کیفرخواست 11 متهم پرونده به دستور بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شد و متهمان به‌زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهند رفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: