کد خبر: ۳۴۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 02
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از به روزرسانی دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی و ابلاغ آن خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت> سعیدرضا شاهمرادی، با اشاره به انتشار دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی به عنوان یکی از اقدامات مهم، گفت: در راستای اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز کشور و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین به منظور ارتقای کیفی و کمی تولیدات تجهیزات پزشکی در داخل کشور و ارتقای صادرات آنها، دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی؛ به روزرسانی و ابلاغ شده است.

به گزارش شفاآنلاین: وی در خصوص تدوین و ابلاغ بسته حمایتی تولید در راستای حمایت از رشد تولید داخل، تسریع و تسهیل در صدور پروانه‌های تولید، افزود: بر اساس این دستورالعمل، علاوه بر بازنگری سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای کالاهای تولید داخل، فهرست کالاهایی که در تولید آنها به خودکفایی رسیده ایم یا خودکفایی در تولید آنها پیش بینی می‌شود نیز به روزسانی شد.

شاهمرادی تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف رشد تولید از نظر رشد کمی، رشد کیفی، رشد به لحاظ نوع فناوری، رشد به لحاظ سطح پیچیدگی؛ از جمله برنامه‌های است که به انجام آن اهتمام جدی داریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: