کد خبر: ۳۴۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 02
پزشکان در فضای مجازی پس از انتشار نرخنامه صنف آرایشگران مردانه در تهران بار دیگر با مقایسه تعرفه های پزشکی و نرخ خدمات ارایشگری نسبت به افزایش تنها 35 درصدی آن اعتراض کردند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر لاری پور ، معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی هم با انتشار تصویر نرخنامه صنف آرایشگران در توئیتر نوشت : امسال در یک حرکت دشوار با وجود تغییر نرخ تعرفه ها، ویزیت و جز حرفه ای بیش از تورم کشور افزایش می یابد. متاسفانه افزایشِ کم سال‌های قبل مقدار عددی این افزایش را قابل توجه نمی کند اما تلاش برای پایه ریزی درست از امسال به سختی ولی به موقع انجام شد.

به گزارش شفاآنلاین: یکی از این کاربران نوشت : برای آرایشگر شدن یک دوره کوتاه کافیست و هیچ فردی تاکنون از قصور هیچ آرایشگری به سازمان نظام آرایشگری شکایت نکرده است.

یک کاربر دیگر با نام مستعار نوشت : می فرمایند جامعه لیاقت پزشکان را ندارد مرفه ترین قشر جامعه با حقوق و مزایای فوق العاده و جایگاه اجتماعی عالی خودکشی می کند. دولت با افزایش ۵۰ درصدی تعرفه های پزشکی هزینه های زیاد را بر ما تحمیل می کند تا پزشک جماعت خم به ابرو نیاورد اما مقصر همچنان ما هستیم و لیاقت پزشک را نداریم.

دیگری نوشت : تو یکی از این کانالای خبری که نوشته بود تعرفه پزشکی ۳۵ درصد افزایش پیدا میکنه، بین کلی کامنت فحش به دکترا، یکی نوشته بود مگه اینا چیکار میکنن که ۳۵ درصد هم ویزیتاشون گرون شده؟ حسابی رفتم تو فکر. راست میگه‌ها ! اصلا مگه دکترا چیکار میکنن؟

یک کاربر دیگر هم معتقد است : افزایش ۵۰٪ تعرفه پزشکی، پس از ۱۰ سال فریز تعرفه ها هیچ تاثیر مثبتی بر حامعه پزشکی و ورشکستگی بیمارستان ها ندارد چون گوشه ای از هزینه های سرسام اور ان ها را هم پر نمی کند./سلامت نیوز

نرخ خدمات آرایشگری مردانه از حق ویزیت پزشکان سبقت گرفت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: