کد خبر: ۳۴۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 31
البته خیلی ها با این کار مخالف بودند و می‌گفتند برای این کار خیلی پیرهستم. اما من گفتم تصمیم خودم را گرفته ام و می‌خواهم برای زندگی ریسک کنم.یا می میرم ویا بقیه زندگی را شاد زندگی خواهم کرد

شفاآنلاین>سلامت>نام مرد ۸۷ ساله ساکن تورنتو در کانادا که چند ماه قبل تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفت در کتاب رکوردهای جهانی "گینس" به عنوان مسن‌ترین فرد پیوند کلیه در جهان ثبت  شد.

به گزارش به گزارش شفاآنلاین به نقل از منابع خبری، این مرد که حدود چهار سال تحت درمان با دستگاه دیالیزقرارداشت «والتر تائورو»، نام دارد  ژوئن ۲۰۲۳ در بیمارستان سنت مایکل تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرار گرفت.

وی مدتی پس از پیوند به خبرنگاران گفت: از سه بار دیالیز در هفته به شدت خسته وکلافه شده بودم و به همین خاطربه فکر دریافت کلیه افتادم.البته خیلی ها  با این کار مخالف بودند و می‌گفتند برای این کار خیلی پیرهستم. اما من گفتم تصمیم خودم را گرفته ام و می‌خواهم برای زندگی ریسک کنم.یا می میرم ویا بقیه زندگی را شاد زندگی خواهم کرد.البته که من خوش شانس بودم و عمل پیوندم موفقیت آمیزبود.

دکتر «رامش پراساد»، پزشک بیمارستان سنت مایکل نیز با اشاره به سرعت بهبود بیمار گفت: امیدوارم این جراحی آغاز درمان سالخوردگانی همانند او باشد و درمان همگی شان به نتایج عالی وامید بخش بیانجامد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: