کد خبر: ۳۴۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 31
معاون فنی مرکز بهداشت استان با اشاره به ۶ هزار ۶۵۰ مورد مراجعه و ویزیت پزشک در مراکز بهداشتی روستایی گفت: در این مدت ۱۵ بیمار نیازمند ادامه درمان به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر محمدجواد باقریان معاون فنی مرکز بهداشت استان، با اشاره به فعالیت ۶ مرکز روستایی فعال در ایام تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به آغاز موج جدید مسافرت‌ها در نیمه دوم تعطیلات، روستاهای اطراف قم میزبان تعداد زیادی از مسافرین نوروزی بوده‌اند به طوری که تعداد مراجعات و ویزیت پزشک در این مراکز به ۶ هزار ۶۵۰ مورد رسید.

به گزارش شفاآنلاین: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی اظهار کرد: در این مراکز اقدامات درمان سرپایی جهت بیماران انجام می‌شود و در صورت نیاز به انجام اقدامات تخصصی، ادامه درمان یا خدمات بستری، بیمار با آمبولانس به مراکز درمانی در شهر اعزام می‌شود؛ در این مدت ۱۵ بیمار نیازمند ادامه درمان به بیمارستان‌های سطح شهر اعزام شدند.
باقریان افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۳ مرکز سلفچگان، کهک و جعفریه، به صورت شبانه‌روزی و مراکز دستجرد، قنوات، قاهان و قمرود از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ فعال و تا پایان تعطیلات در خدمت مسافران نوروزی و هم استانی‌ها هستند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: