کد خبر: ۳۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 30
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت اعلام کرد: مکمل یاری ویژه مادران باردار و ارائه بسته های مشاوره در مراکز جامع سلامت انجام می شود.
شفاآنلاین>سلامت>محمد اسماعیل زاده مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: برای تغذیه سالمندان برنامه مکمل یاری داشته و ویتامین دی و کلسیم در مراکز جامع سلامت در اختیار سالمندان قرار می گیرد.

به گزارش شفاآنلاین: وی ادامه داد: وزارت بهداشت برنامه ریزی برای کنترل دیابت مخصوص سالمندان در مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت را انجام داده است تا سالمندان دوران پیری سالمی را داشته باشند.

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت بیان کرد: مکمل یاری ویژه مادران باردار و ارائه بسته های مشاوره در مراکز جامع سلامت انجام می شود.

اسماعیل زاده تاکید کرد: مشاوره دیابت برای سالمندان در مراکز جامع سلامت انجام می شود.

وی بیان کرد: با دستور ریاست جمهوری و با توجه به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ نبود، اما شیر در مدارس ۱۲ استان، دو نوبت در هفته در مدارس ابتدایی دولتی توزیع شد.

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت اضافه کرد: برای بودجه توزیع شیر در مدارس حدود ۴ هزار میلیارد تومان برای سال جاری در نظر گرفته شده است. بودجه این طرح در برنامه هفتم دیده شده است.

اسماعیل زاده ادامه داد: برنامه بسیار خوب امسال کاهش سوء تغذیه کودکان است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه اجرایی شده است.

دکتر اسماعیل زاده افزود: بسته‌های خدمتی در رابطه با برنامه سلامت خانواده بازنگری شده است. این فرم‌های بازنگری شده در سامانه‌ها قرار می‌گیرند تا برنامه نظام ارجاع بر اساس آن‌ها اجرایی شود./سلامت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: