کد خبر: ۳۴۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 27
هاله حامدی‌فر مدیر گروه دارویی سیناژن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره امحای ۶ میلیون دوز اسپایکوژن نوشت.

شفا آنلاین>سلامت>پاندمی کرونا تمام شد اما هنوز حواشی تولید واکسن ملی ادامه دارد . یکی از هفت شرکت تولید واکسن که از عدم حمایت دولت از تولید واکسن‌های تولیدی داخل انتقاد کرده و گفته بودند این واکسن‌ها در انبار مانده و تاریخ مصرف‌شان در حال منقضی شدن است محبور به امحای 6 میلیون دوز واکسن شد.

به گزارش شفا آنلاین: هاله حامدی‌فر مدیر گروه دارویی سیناژن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:دوم اسفند سال ۱۴۰۰ نامه‌ای به سیناژن رسید و تمامی اسفند تا آخرین لحظات قبل از سال تحویل، سیناژنی‌ها مشغول کار بودند و ۸ میلیون دوز واکسن را در انبار شرکت آماده تحویل کردند. عهد کردیم که تا ۸ میلیون دوز در انبار نباشد به تعطیلات نخواهیم رفت.

سال ۱۴۰۱ شروع شد و تنها ۲ میلیون دوز اسپایکوژن از ما خریداری شد. عکس و ویدئوهای این پست برای ما سیناژنی‌ها روایتی است پر آب چشم.

امحای ۶ میلیون دوز اسپایکوژن شاید برای هیچکس جز ما قابل درک نباشد. اینکه ما با چه عشقی به حفظ سلامت تک‌تک ایرانیان اسپایکوژن‌ها را تولید کردیم و اینکه الان شاهد این صحنه‌های دردناک هستیم و ... از دیده خون دل همه بر روی ما رود، بر روی ما ز دیده چه گویم چه‌ها رود.

لازم به ذکر است وزارت بهداشت وعده داده بود که ایران به «قطب» صادرات واکسن کرونا در منطقه تبدیل خواهد شد اما حجم انبوه تولید واکسن‌های داخل با سفارش مسوولین نه تنها در منطقه بلکه در ایران هم نتوانست حایگاهی داشته باشد تا جایی که امروز با انتشار این فیلم نه تنها شاهد از بین رفت این محصول شدیم بلکه این بدعهدی در آینده هم میتواند تاثیر گذار باشد و در شرایط بحرانی دیگر شرکتی دست یاری دولت را نفشارد.

گفتنیست تولیدات واکسن برکت که زیر نظر مخبر معاون اول رییس جمهور به تولید رسید همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد./سلامت نیوز

فیلم/ شش میلیون دوز واکسن کرونا بدلیل بدعهدی دولت امحا شد


فیلم/ شش میلیون دوز واکسن کرونا بدلیل بدعهدی دولت امحا شد

فیلم/ شش میلیون دوز واکسن کرونا بدلیل بدعهدی دولت امحا شد

فیلم/ شش میلیون دوز واکسن کرونا بدلیل بدعهدی دولت امحا شد


قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: