کد خبر: ۳۴۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 25
سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، اولویت این اداره کل در ایام نوروز را، مدیریت مطلوب شیرخشک عنوان کرد.
شفا آنلاین>سلامت>علیرضا رستمی، از بررسی ذخایر انواع شیرخشک و غذای ویژه در داروخانه‌ها خبر داد و از انجام تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود در ایام نوروز سخن گفت.

به گزارش شفا آنلاین:وی همچنین با اشاره به اطلاع‌رسانی تلفنی به والدین شیرخواران متابولیک به منظور تمدید نسخه الکترونیک از پیگیری ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: از شرکت‌های توزیع کننده شیرخشک‌های رژیمی و متابولیک بازدید به عمل آمده و وضعیت موجودی و عرضه شیرخشک پیش از آغاز سال جدید بررسی شده است.

رستمی، تأمین میزان ذخیره فرآورده‌های ویژه متابولیک و غذاهای ویژه شیرخواران برای ایام نوروز را اقدامی مهم برشمرد که آرامش بسیار خوبی به حوزه شیرخشک تزریق کرد کما اینکه بازرسی از داروخانه‌های منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشک‌های رژیمی در این موفقیت بی تأثیر نبوده است.

وی با بیان اینکه تمرکز بر شیرخشک به معنای غفلت از بخش‌های دیگر اداره کل متبوعش نشده است، تصریح کرد: انجام بازرسی موردی بر اساس شکایت دریافتی از مراکز غیرمجاز عرضه دارو، عطاری‌ها و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، علاوه بر بازدیدهای مستمر از مراکز یاد شده که توسط معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، از جمله دیگر فعالیت‌های قابل بیان اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: