کد خبر: ۳۴۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 24
جانشین پلیس راه راهور فراجا گفت: متاسفانه تا امروز صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.
شفا آنلاین>حادثه>سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌ها اظهار کرد: امروز شروع مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده و همزمان بازگشت مسافران نیمه اول سفرهای نوروزی را هم داریم به همین دلیل در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور بخصوص استان‌های زیارتی و سیاحتی و استان‌های شمالی از ترافیک پرحجمی به صورت رفت و برگشت برخوردار هستند.
به گزارش شفا آنلاین:جانشین پلیس راه راهور فراجا در ادامه  عنوان کرد: امروز محدودیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است. در محورهای آزادراه تهران-شمال و چالوس هم در مسیر رفت و هم در برگشت ترافیک پرحجم است و هنوز محدودیتی اعمال نشده، ولی احتمال دارد بعد از ظهر امروز محدویت شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران – شمال را اجرا کنیم.

سرهنگ محبی اضافه کرد: توصیه می‌شود هموطنان و رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند. برای بازگشت دو تا سه برابر زمان عادی وقت درنظر بگیرند و شتابی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند. همچنین ابتدای روشنایی روز بازگشت داشته باشند و برگشت از سفر را به ساعات پایانی شب که ساعات خستگی افراد است موکول نکنند. 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا امروز صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: