کد خبر: ۳۴۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 22
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، به تشریح فعالیت بخش های بیمارستانی در تعطیلات نوروزی پرداخت.

 شفا آنلاین>سلامت>سعید ناطقی، در بازدید نوروزی معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان ضیاییان، با تاکید بر تداوم فعالیت بخش‌های های ویژه در ایام نوروز، گفت: در بیمارستان ضیائیان هیچ بخش و تخت ویژه ای تعطیل نشده و مانند روزهای عادی بخش‌های ویژه فعال است. از بخش‌های بیمارستانی عادی هم حدود ۳۵ تخت کم شده و مابقی تخت‌ها همانند قبل فعال هستند که این آمار خوبی است.

به گزارش شفا آنلاین: وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای تأمین نیاز تخت‌های ICU بیماران، گفت: با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان و بیماران سالمند که نیاز به بستری در ICU دارند؛ در شهر تهران و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمبود تخت‌های ICU مواجه ایم و به این منظور در بیمارستان ضیائیان با ستاد هدایت هماهنگ شده که در صورت نبود تخت کافی، بیماران به مراکز دیگر منتقل شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران با ابراز امیدواری از اینکه بیمارستان‌های دانشگاه عملکرد قابل قبولی در ایام نوروز داشته باشند، افزود: از تعطیل شدن تخت‌های بیمارستانی بیش از حد مجاز جلوگیری کرده ایم و بخش‌های ویژه تقریباً در همه بیمارستان با ظرفیت قبل، فعال هستند. بخش‌های عادی هم با ظرفیت بیش از ۵۰ درصد، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. درمانگاه‌ها در روزهای غیر تعطیل نوروز باز هستند و خدمات پاراکلینیکی و رادیولوژی طبق روال برقرار است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: