کد خبر: ۳۴۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 21
در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و ... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
 
به گزارش شفا آنلاین:محمد اسماعیل توکلی، درباره اقدامات اورژانس در ایام نوروز گفت: همه ساله با فرارسیدن ایام نوروز، در سطح اورژانس کشور طرح «سلامت نوروزی» آغاز می شود و همه مجموعه‌های درمانی وزارت بهداشت در این طرح تلاش می کنند خدمات مطلوب و موثر به هموطنان ارائه کنند.
 
وی افزود: اورژانس تهران هر ساله در ایام نوروز، نسبت به برپایی کمپ‌های سلامت در محورهای خروجی و ورودی استان اقدام می‌کند و ما امسال هم این طرح را اجرا کردیم.
 
رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۳ نیز، ۱۶ کمپ در استان تهران در محورها  برپا شده است. این کمپ ها فارغ از آمبولانس‌ها و پایگاه های درون شهری فعالیت می‌کنند. همچنین ناوگان اورژانس هوایی هم در آماده باش است و بر این اساس دو فروند بالگرد اورژانس هوایی و دو فروند هواپیمای بال ثابت نیز به صورت صد درصدی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حوادث انبوه به‌کار گرفته شوند.
 
توکلی گفت: در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس استان تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و ... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد./ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: