کد خبر: ۳۴۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 21
بیمارستان لولاگر با ۹۰ سال قدمت، یکی از ساختمان‌های ناایمن منطقه به‌شمار می‌رود که باید هرچه سریعتر تخریب و نوسازی شود.حالا ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان متوقف شده. بیمارستانی که در یکی از شلوغ ترین مناطق تهران در حال خدمت رسانی بود که پس از مدتها بی توجهی به هشدارها نسبت به ناایمن بودن آن بالاخره تعطیل شد.
شفا آنلاین>سلامت>پیشتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت درباره تعطیلی بیمارستان لولاگر اظهار داشت: بخش‌هایی از بیمارستان لولاگر به دستور دادستانی به دلیل ناامنی بسته شده و بیمارستان به طور کلی تعطیل نشده است هرچند اطلاعات سلامت نیوز نشان میدهد که جز بخش کوچکی که در یکی از ساختمانهای اطراف به عنوان اورژانس کار میکند بقیه بخش ها تعطیل شده.

به گزارش شفا آنلاین:معاون درمان توضیحات بیشتری ارائه نکرده که بخش های درمانی مانند CCU و یا بقیه بخش های پاراکلینیکی به کجا منتقل شده و مردم برای دریافت این خدمات به کجا باید مراجعه کنند؟!

منابع خبری اعلام کرده اند که بیمارستان رسول اکرم هم ظاهرا به همین دلیل ناایمن بودن در صف تعطیلی قرار گرفته است.

عکس/بیمارستان لولاگر تهران به دلیل ناایمن بود تعطیل شد

گفتنیست بیمارستان لولاگر در ابتدای تأسیس سال 1312 یک نواخانه بوده که بعد از مدتی به مرکزی برای درمان افراد مبتلا به سل تبدیل می شود. و حالا تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران قرار می گیرد. بخش های این بیمارستان شامل CCU، Post CCU، اطفال، نوزادان، NICU، Post NICU، جراحی عمومی، جراحی زیبایی ،داخلی،گوارش ، اورولوژی، زنان و زایمان وگوش و حلق و بینی مراقبتهای دوران بارداری هستند. خدمات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، پاتولوژی، اسپیرومتری، آندوسکوپی، سیستوسکوپی، اکو، تست ورزش، نوار عصب عضله، Tcd، سنگ شکن و... در این مرکز ارائه می شوند./سلامت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: