کد خبر: ۳۴۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 19
سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ‌‌‌ایران دانست و براساس اعلام مسوول منطقه‌‌‌ اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.
شفا آنلاین>سلامت>بهرام عین‌‌‌اللهی، وزیر بهداشت که در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در قزاقستان حضور یافته است، به ارائه دستاوردهای بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در این اجلاس پرداخت که مورد توجه مسوولان سازمان جهانی بهداشت و کشورهای عضو این سازمان قرار گرفت. 
به گزارش شفا آنلاین:وی در هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو اجلاس شانگهای، دسترسی به آب سالم و مراقبت‌‌‌های بهداشتی ایران در این حوزه را تشریح کرد. عین‌‌‌اللهی در حاشیه این اجلاس با بیان اینکه جمهوری اسلامی‌‌‌ایران در زمینه مراقبت‌‌‌های بهداشتی دستاوردهای متعدد و متنوعی داشته است، افزود: این دستاوردها مورد توجه کشورهای عضو شانگهای قرار گرفت و این کشورها خواستار همکاری‌‌‌های دانشگاهی و همچنین همکاری در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی با جمهوری اسلامی‌‌‌ایران هستند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: روند دسترسی مردم در ایران به آب آشامیدنی سالم بسیار فزاینده بوده و طرح سلامت خانواده، به عنوان محور اساسی در سلامت جامعه در نظر گرفته شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: