کد خبر: ۳۴۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 14
توهین به جامعه درمانی خصوصا جامعه پرستاری کشور در حالی از رسانه ملی سر در آورد که کارگردان فیلم "هفت سر اژدها" علاوه بر در مقابل هم قرار دادن پزشک و پرستار همچنین با استفاده از الفاظی توهین آمیز حمله به جامعه خدوم درمان را به نهایت رساندند.
شفا آنلاین>جامعه>استفاده از عبارات و ادبیات بسیار وهن آمیز و زننده علیه کادر درمان و جایگاه جامعه پرستاری در فیلم پخش شده در شبکه سه واکنش های زیادی را از سوی  جامعه درمانی کشور به دنبال داشت. صدا و سیما در حالی با واژگان دور از شان کادر درمان را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار داد که تا همین دیروز همان ها که از نزديک دستي برآتش زدند و تا پای جان در مراکز درمانی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا جنگیدند.

به گزارش شفا آنلاین:توهین به جامعه درمانی خصوصا جامعه پرستاری کشور در حالی از رسانه ملی سر در آورد که کارگردان فیلم "هفت سر اژدها" علاوه بر در مقابل هم قرار دادن پزشک و پرستار همچنین با استفاده از الفاظی توهین آمیز حمله به جامعه خدوم درمان را به نهایت رساندند.

سازمان نظام پزشکی براساس وظايف مصرح قانوني در حمايت از جامعه معزز سلامت،ضمن محکوم کردن پخش این فیلم همچنین خواستار برخورد جدی با عوامل سازنده آن و نیز خواهان تغيير نگرش و تجدید رویه صدا و سیما در ساخت برنامه هایی با مضمون توهین به جامعه پزشکی شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: