کد خبر: ۳۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 15
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران می‌گوید: فروش جای پارک اطراف بازار تهران غیر قانونی است و مردم نباید پولی بابت این موضوع پرداخت کنند.
شفا آنلاین>سلامت>معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران می‌گوید: فروش جای پارک اطراف بازار تهران غیر قانونی است و مردم نباید پولی بابت این موضوع پرداخت کنند.

به گزارش شفا آنلاین:جای پارک ۳۰۰ هزار تومان؛ کاسبی با فروش جای پارک اطراف بازار تهران. ازدحام جمعیت، نبود جای پارک و ترافیک سنگین از معضلات شهروندان در محدوده بازار بزرگ تهران است. اما در این میان برخی از این شرایط سو استفاده کرده کاسبی راه انداخته‌اند آن‌هم با فروش جای پارک، یا تیمی کار می‌کند یا انفرادی، به محض خالی شدن جای پارک، محل را برای خودروی دیگر رزرو می‌کنند و کف قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ تهران می‌گوید: این کار غیر قانونی است و مردم پولی بابت این موضوع پرداخت نکنند.

بازداشت ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی تا امروز. رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفته: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند، دستگیر شدند و به مردم اعلام شده هر کسی شکایتی دارد به پلیس امنیت مراجعه کند. بالغ بر ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها شکایت خودشان را اعلام کردند و به مرجع قضائی ارسال شده است. ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که با این شرکت همکاری کردند به پلیس احضار شدند و وجوهی که پرداخت کرده بودند بازگردانده شد. میزان بدهی این شرکت به مردم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده و با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد اعلان قرمز این شرکت صادر شد. / صدا و سیما

قابل مشاهده در دسکتاپ

قابل مشاهده در موبایل


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: