کد خبر: ۳۴۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 11
برخی مردم به نقطه‌ای رسیده‌اند که عوارض این کار‌ها برایشان مهم نیست و فقط می‌خواهند ژل تزریق شود و برایشان اهمیتی ندارد که نزد چه کسی این کار را می‌کند و چه چیزی با قیمت‌های بسیار پایین تزریق می‌کنند.
شفا آنلاین>سلامت>با نزدیک‌‌شدن به روزهای پایانی سال بازار عمل‌ها و تزریقات زیبایی هم داغ می‌شوند. تصاویری منتشرشده اما از وضعیت عمل‌های زیبایی و تزریقات حاکی است که آرایشگاه‌هاو مطب‌های زیرزمینی فاقد مجوز فعالیت پررنگی در این روزهای منتهی به پایان سال دارند.

به گزارش شفا آنلاین:مهم‌ترین چیزی که الان در جامعه خیلی زیاد می‌بینیم این است که دست هر کسی یک فیلر و یک بوتاکس هست و فکر می‌کنند که تزریقش فقط همین چیزی است که ظاهرش را می‌بینند و یک آمپول یا سرنگی است که تزریق می‌کنند و مشکل خاصی به‌وجود نمی‌آورد.

در هر آرایشگاه و زیرزمینی تزریق انجام می‌دهند، درحالی‌که تزریق آمپول فقط ظاهر قضیه است و باطنش خیلی وحشتناک‌تر از این حرف‌هاست. ممکن است عوارض بسیار زیاد و غیرقابل‌جبرانی بر جای بگذارد. کسی که تزریق می‌کند باید حداقل آناتومی سروصورت را بداند، ولی متاسفانه من حتی ویدئویی دیده‌ام که در آرایشگاه‌ها جراحی هم انجام می‌دهند!

برخی مردم هم به نقطه‌ای رسیده‌اند که عوارض این کار‌ها برایشان مهم نیست و فقط می‌خواهند ژل تزریق شود و برایشان اهمیتی ندارد که نزد چه کسی این کار را می‌کند و چه چیزی با قیمت‌های بسیار پایین تزریق می‌کنند.

کسی که این ژل را تزریق می‌کند، درواقع این ریسک را می‌پذیرد که ممکن است ۵-۶ سال دیگر دچار سرطان شود، اما برایشان مهم نیست، بلکه مهم این است صرفا خوشگل شوند و ادامه‌اش دیگر فرقی ندارد. / تسنیم


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: