کد خبر: ۳۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 09
فاضل، رئیس شورای عالی نظام پزشکی:
محمود فاضل به گلایه‌های جامعه پزشکی از نحوه برخورد سازمان امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: برخوردهای مکرر سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی یکی از مباحثی بود که در جلسه روز گذشته شورای عالی نظام پزشکی مورد توجه قرار گرفت.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس شورای عالی نظام پزشکی به تشریح جزییات آخرین جلسه شورای عالی نظام پزشکی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: برخوردهای مکرر سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی یکی از مباحثی بود که در جلسه روز گذشته شورای عالی نظام پزشکی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین:محمود فاضل به گلایه‌های جامعه پزشکی از نحوه برخورد سازمان امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: برخوردهای مکرر سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی یکی از مباحثی بود که در جلسه روز گذشته شورای عالی نظام پزشکی مورد توجه قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این قبیل برخوردها با جامعه پزشکی قابل پیگیری و شکایت است و به نظر می‌رسد گفتگوها و نامه‌ها در این ارتباط تأثیری نداشته و حتماً در جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه خواهیم داشت، مراتب پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی به دو موضوع مورد بحث در جلسه شورای عالی نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: فاجعه سیل سیستان و بلوچستان و بیماری سرخک از این جهت که آثار ناگواری در حوزه سلامت و درمان دارند در جلسه شورا مورد توجه قرار گرفت.

فاضل گفت: بخش عمده‌ای از اتفاقات در حوزه سلامت در اختیار وزارت بهداشت نیست، به طوری که ۷۵ درصد موضوعات مرتبط با سلامت مردم خارج از اختیارات و تصمیم گیری وزارت بهداشت بوده و سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها دخیل هستند.

وی در پایان اضافه کرد: طغیان بیماری سرخک که طبق اعلام وزارت بهداشت مربوط به مهاجران و مهمانانی از کشورهای همسایه است که متأسفانه آثار تبعی و درمان آن بر عهده وزارت بهداشت است. / مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: