کد خبر: ۳۴۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 09
اورژانس استان تهران در هفته گذشته 4145 مورد مزاحمت تلفنی را ثبت کرد، این در حالی است که اورژانس تهران استان فقط در یک هفته بیش از 71 هزار تماس دریافت کرده است. تلفن دارد؛ برقراری تماس تلفنی باعث ایجاد وقفه در ارائه خدمات به بیماران واقعی و مصدومان می شود.

شفا آنلاین>سلامت>ابوالفضل ماهرخ، با اشاره به مزاحمت تلفنی اورژانس استان تهران، اورژانس استان تهران در هفته گذشته 4145 مورد مزاحمت تلفنی را ثبت کرد، این در حالی است که اورژانس تهران استان فقط در یک هفته بیش از 71 هزار تماس دریافت کرده است. تلفن دارد؛ برقراری تماس تلفنی باعث ایجاد وقفه در ارائه خدمات به بیماران واقعی و مصدومان می شود.

به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: اخیرا یکی از وبلاگ نویسان در صفحه مجازی خود چالشی در اینستاگرام منتشر کرده است که حکایت از ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران دارد که در این چالش وبلاگ نویس به فردی می گوید که اگر با فردی که در اورژانس پاسخ می دهد تماس بگیرد به او پول می دهد. تماس اول.فرد هم با اورژانس 115 تماس گرفته و اورژانس را به هم می زند و جایزه می برد!

ماهروخ تصریح کرد: این چالش به نوعی بازی با جان بیماران نیازمند خدمات درمانی است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران نیز از پیگیری قانونی این اقدام ناپسند خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران با جدیت پیگیر موضوع مزاحمت تلفنی برای اورژانس است تا با این موضوع برخورد شود. شخص مذکور»./سلامت جو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: