کد خبر: ۳۴۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 08
وقتی در کنار کودکان سیگار می‌کشید، مثل آن است که کودکان به طور مرتب و روزانه سیگار می‌کشند و این باعث بیماری و مرگ آنها می‌شود. آنها مثل یک فرد سیگاری می‌میرند، در حالی که اصلا سیگار نکشیده‌اند!
شفا آنلاین>سلامت>من می‌خوام سیگار رو ترک کنم، اما پدرم اجازه نمیده! بله! من سیگار می‌کشم، اما فقط وقتی که پدرم پیشمه!  اولین بار کی سیگار کشیدم؟! نمی‌دونم، باید از پدرم بپرسید! این کمپین توسط یک موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در آلمان منتشر شده و به والدین دربارۀ خطرات دود سیگار برای کودکان هشدار می‌دهد.
 
به گزارش شفا آنلاین:کمپین می‌گوید؛ وقتی در کنار کودکان سیگار می‌کشید، مثل آن است که کودکان به طور مرتب و روزانه سیگار می‌کشند و این باعث بیماری و مرگ آنها می‌شود. آنها مثل یک فرد سیگاری می‌میرند، در حالی که اصلا سیگار نکشیده‌اند!
فضای کمپین بسیار سرد، سنگین و غمزده است و از هر گونه جنب و جوش و نشاطی که در یک خانه و بین افراد خانواده جریان دارد، خالیست. یک عکس بی‌جان، یک فضای مرده و هراس‌انگیز مثل فیلمهای ترسناک. انگار آدمها، آدم نیستند، روح ندارند. مجسمه‌هایی هستند که از سنگ ساخته شده‌اند. این همان خانه و خانواده‌ای‌ست که سیگار می‌سازد!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: