کد خبر: ۳۴۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 05
رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب اعلام کرد: صبح امروز جوان ۲۶ ساله بنابی بر اثر انفجار مواد دست ساز محترقه، جان باخت.
شفا آنلاین>حادثه>وحید رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این حادثه منجر به فوت، اولین قربانی حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهرستان ثبت شد.

وی با اشاره به انفجار چند روز پیش در یکی از خانه‌های شهر بناب گفت: در آن حادثه ۲ نفر به گزارش شفا آنلاین:مصدوم شدند که یکی از آنها با سوختگی حدود ۹۰ درصد، بلافاصله از شهرستان بناب به تبریز انتقال داده شد.

‌رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب به خانواده‌ها توصیه کرد مانع استفاده نوجوانان و جوانان از مواد محترقه غیر استاندارد شوند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

روز گذشته هم انفجار ترقه دست ساز، جوان ۲۱ سالۀ اهل شهرستان مرند را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش تعداد مصدومان ناشی از انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف استان هستیم و این در حالی است که انواع و اقسام ترقه های انفجاری خطرناک به صورت آزادانه در بازارها و مغازه ها به فروش می رسند و اقدامات موثر و بازدارنده ای از سوی نهادهای انتظامی و قضائی در این خصوص صورت نمی گیرد و سودجویان به صورت علنی اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد آتش زا و انفجاری در مکانهای عمومی و بازارهای مناطق مختلف استان می کنند.

انتظار شهروندان از مسئولان ذیربط این است که برای کنترل و به حداقل رساندن صدمات و تلفات چهارشنبه آخر سال و حفظ امنیت روانی و نظم در جامعه با مراکز فروش و توزیع مواد محترقه به شدت برخورد شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: