کد خبر: ۳۴۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 03
دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تهران، از تشدید برخورد با خانه‌های پلاک‌قرمز خبر داد و گفت: «این خانه‌ها تبدیل به کانون فساد شده بودند. تا امروز با هماهنگی فراجا و دستگاه قضایی، تعدادی از این خانه‌های پلاک‌قرمز شناسایی شده و ساماندهی این اماکن آغاز شده است.»
شفا آنلاین>جامعه>دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تهران، از تشدید برخورد با خانه‌های پلاک‌قرمز خبر داد و گفت: «این خانه‌ها تبدیل به کانون فساد شده بودند. تا امروز با هماهنگی فراجا و دستگاه قضایی، تعدادی از این خانه‌های پلاک‌قرمز شناسایی شده و ساماندهی این اماکن آغاز شده است.» 
به گزارش شفا آنلاین:عبدالمجید رحمانی با اعلام اینکه این موضوع از مصوبات قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران است، به ایسنا گفت: «از دیگر مصوبات قرارگاه اجتماعی کلان‌شهر تهران در این مدت، آغاز پایش نحوه انجام طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر و متکدیان در پایتخت بود که براساس این مصوبه این طرح با همکاری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی آغاز شده و قرار است مدل مطلوب ارائه خدمات در مراکز تهیه و تدوین شود. همچنین ابلاغ دستورالعمل به شهرداران مناطق ۲۲ گانه به منظور ایجاد بانک اطلاعات آسیب‌های اجتماعی محلات با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول، از دیگر دستاوردهای ماه‌های اخیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی بوده است.»/هم میهن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: