کد خبر: ۳۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 02
ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران توضیح داد
موضوع همپوشانی بیمه‌ای در کشور از سال‌ها قبل به عنوان یک معضل در پوشش خدمات بیمه‌ای شناخته می‌شد

شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص اینکه آیا هنوز همپوشانی بیمه ای در کشور وجود دارد یا خیر، توضیحاتی داد و گفت: در مورد بیمه تامین اجتماعی، بالای ۹۰ درصد رفع همپوشانی صورت گرفته و با توجه به سامانه‌هایی که راه اندازی شده است به صورت دقیق کار رفع همپوشانی بیمه‌ای در حال انجام است.

به گزارش شفا آنلاین:موضوع همپوشانی بیمه‌ای در کشور از سال‌ها قبل به عنوان یک معضل در پوشش خدمات بیمه‌ای شناخته می‌شد و بر همین اساس سازمان‌های بیمه‌گر پایه شامل بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح تصمیم گرفتند با اجرای برنامه‌ها و طرح‌هایی نسبت به رفع همپوشانی بیمه‌ای اقدام کنند.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص اینکه آیا همچنان همپوشانی بیمه‌ای در کشور وجود دارد یا خیر گفت: در مورد بیمه تأمین اجتماعی، بالای ۹۰ درصد رفع همپوشانی صورت گرفته و با توجه به سامانه‌هایی که راه اندازی شده است به صورت دقیق کار رفع همپوشانی بیمه‌ای در حال انجام است.

وی در پایان در خصوص بیمه نیروهای مسلح نیز اظهار کرد: چون بیمه نیروهای مسلح سامانه‌ای ندارند، به صورت دستی مشغول رفع همپوشانی بیمه‌ای هستیم و این نقص همچنان وجود دارد. / مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: