کد خبر: ۳۴۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 02
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: با همت همکاران اورژانس ۱۱۵ و تسهیلات زایمانی شهرستان سیب و سوران ۲ مادر باردار در زمان بارندگی نجات پیدا کردند.

شفا آنلاین>حادثه>ایوب  کرد ، ضمن اهمیت ارایه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان افزود: مجموعه همکاران کادر درمان و بهداشتی تحت هر شرایطی آماده ارایه خدمات هستند.

به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: در زمان بارندگی‌های جنوب استان با گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مبنی بر فشارخون بالای مادر باردار تیم تکنسین فوریت‌های پزشکی و ماما جهت مراقبت بر بالین مادر باردار حاضر و ایشان‌ را جهت ادامه درمان به بیمارستان خاش منتقل کردند.

وی عنوان کرد: همچنین در مسیر برگشت از ماموریت نیز مادر باردار دیگری که‌ به دلیل بارندگی امکان مراجعه به موقع در واحد تسهیلات زایمانی نبوده است باحضور همکاران زایمان، نجات جان این مادر باردار با موفقیت انجام شده است.

کرد افزود: طبق گزارش همکاران وضعیت‌ عمومی مادر و نوزاد مساعد است. زحمات همکاران اورژانس ۱۱۵ و تسهیلات زایمانی قابل تقدیر است که در تمام شرایط آماده خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: این ماموریت با حضور تکنسین فوریت‌های پزشکی آقایان حسن ایمانی، محمد صدف نژاد و همکار ماما خانم آمنه کردی با موفقیت انجام شد./ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: